[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is deze vraag al tig keer beantwoord, maar tot wanneer blijft vuurwerkperdoos online?

Goedenmiddag

Zoals het er nu uitziet gaan we het einde van de maand niet halen, er komen zo veel bestellingen binnen dat als het zo doorgaat we af vroeg tijdig de site dicht moeten gaan doen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

op de vuurwerkperdoos site staat dat de gewone site 1 december open gaat... Volgens mij blijft deze open tot 30 november 23:59, heb ik ergens gelezen dacht ik...

op de vuurwerkperdoos site staat dat de gewone site 1 december open gaat... Volgens mij blijft deze open tot 30 november 23:59, heb ik ergens gelezen dacht ik...

Goedenmorgen

Normaal gesproken zou dat ook zo zijn ja ,maar omdatbhet dit jaar zo storm loopt met de bestellingen is de kans groot dat vuurwerkperdoos eerder dicht gaat.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zal niet over video’s beginnen..:wink:
Maar verwachten jullie op de demo al nieuwe Valk-producten te kunnen schieten, zoals de Golden Explosion boxen?

UPDATE UPDATE UPDATE .....!!!!!!!

Goedenavond members / freaks

Bij deze de laatste 10 bestelplekken zijn nog beschikbaar daarna zullen wij helaas de vuurwerkperdoos site gaan sluiten.
DUS DOE JE VOORDEEL EN BESTEL NOG SNEL VOOR JE TELAAT BENT.........

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

UPDATE UPDATE UPDATE .....!!!!!!!

Goedenavond members / freaks

Bij deze de laatste 10 bestelplekken zijn nog beschikbaar daarna zullen wij helaas de vuurwerkperdoos site gaan sluiten.
DUS DOE JE VOORDEEL EN BESTEL NOG SNEL VOOR JE TELAAT BENT.........

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dus er komt geen Black Friday actie op vuurwerkperdoos.nl zoals eerder vandaag wel beloofd?

Interessant. Wat is de kartoninhoud en kan deze versie tegen een kortingsprijs per karton aangeboden worden via vuurwerkperdoos?

Goedenavond

Karton inhoud is 15/2 maar deze gaat helaas niet op vuurwerkperdoos aangeboden worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan