[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
alles leuk en aardig de batches van een ander jaartal, maar mijn ervaring is (en niet alleen bij mij) dat als je je bestelling ophaalt, gewoon de batch van dat jaartal meekrijgt, in dit geval dan 2019 (ik heb het niet over uitlopende producten)

Wij proberen zoveel mogelijk aan de wens van de klanten te voldoen ( met name bepaalde freaks die hier bewust naar vragen) en ja soms ontkom je er dan niet aan dat van bepaalde producten bepaalde batches er dan niet meer zijn ,daar kunnen wij dan ook helaas niks aan doen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Wanneer je ingelogd bent en vervolgens je bestelling doet, dan zou elke bestelling toch aan je account gekoppeld kunnen worden om vervolgens aan het eind van het jaar oid, een verzamel bon te creëren? Ik de k juist doordat mensen nu door dat ze het hele jaar kunnen bestellen, mensen graag elk salaris moment een bestelling willen doen. Komt de klap minder hard aan dan wanneer je alleen aan het einde een bestelling doet. Zullen de vrouwen thuis ook minder gaan klagen ��

Je moet wel snappen dat wij per dag bepaalde ruimte per bunker nodig zijn en aanlevering per dag erbij krijgen ivm de vwpd bestellingen, dit houd daardoor en voor ons n dat wij heel goed moeten kijken dat als er bestellingen op meerdere dagen hebben staan wij heel goed in kaart moeten brengen dat logistiek alles klopt met de voorraden en daardoor bv ook andere klanten niet problemen hebben en krijgen met hun gemaakte bestellingen.
MAAR.......

Vuurwerkpos is bezig met een account aan te maken bij meerdere bestellingen voegen we ze samen bij de eerste bestelling die ze hebben gedaan en die tijd zal dan gaan gelden als afhaaltijd.

Dus er word hard aangewerkt .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik ben ook erg benieuwd naar de big 19 van valk. Iemand ervaring mee?
Hoeveel gram is deze pot? 30mm klinkt al goed

Is een karton monster ride 16 stuks voor 80 euro goedkoop of kan je hem bij andere winkels nog goedkoper krijgen?

Is een karton monster ride 16 stuks voor 80 euro goedkoop of kan je hem bij andere winkels nog goedkoper krijgen?

Ik denk dat je een prachtige deal hiermee hebt, ongeacht of het nog goedkoper kan of niet. Kan vast ergens wel een paar euro vanaf, maar voor 5 euro per stuk heb je een topper in huis :)

Jij wil echt elke vuurwerkhandelaar kaal plukken he? :D

Ik denk dat je een prachtige deal hiermee hebt, ongeacht of het nog goedkoper kan of niet. Kan vast ergens wel een paar euro vanaf, maar voor 5 euro per stuk heb je een topper in huis :)

Jij wil echt elke vuurwerkhandelaar kaal plukken he? :D

Haha nee hoor ik doe altijd als lekkertje als het goed loopt met mijn bestelling ophalen geef ik ze 5 euro gewoon een kleinigheidje

Ik ben overigens maar 15 he haha

Ff een vraagje misschien dat het al eerder behandeld was maar welk jaartal zijn de Escape from hell die er nu opstaan, had hem afgelopen jaar gratis bij mijn bestelling en die batch presteerde heerlijk. Hebben jullie deze batch nog staan?

Mvg

Ff een vraagje misschien dat het al eerder behandeld was maar welk jaartal zijn de Escape from hell die er nu opstaan, had hem afgelopen jaar gratis bij mijn bestelling en die batch presteerde heerlijk. Hebben jullie deze batch nog staan?

Mvg

Deze hebben wij zelf niet meer op voorraad dus daarin zijn wij afhankelijk van welke batch wij van de importeur geleverd krijgen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan