kwintos
VWC lid
Kan iemand mij vertellen wat het kaliber is van de big valk 19?
30mm kaliber.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand mij vertellen wat het kaliber is van de big valk 19?
alles leuk en aardig de batches van een ander jaartal, maar mijn ervaring is (en niet alleen bij mij) dat als je je bestelling ophaalt, gewoon de batch van dat jaartal meekrijgt, in dit geval dan 2019 (ik heb het niet over uitlopende producten)
Wanneer je ingelogd bent en vervolgens je bestelling doet, dan zou elke bestelling toch aan je account gekoppeld kunnen worden om vervolgens aan het eind van het jaar oid, een verzamel bon te creëren? Ik de k juist doordat mensen nu door dat ze het hele jaar kunnen bestellen, mensen graag elk salaris moment een bestelling willen doen. Komt de klap minder hard aan dan wanneer je alleen aan het einde een bestelling doet. Zullen de vrouwen thuis ook minder gaan klagen ��
Hey,
Komen de limited edition compounds en dragon boxen toevallig nog in de verkoop binnenkort?
Ik ben ook erg benieuwd naar de big 19 van valk. Iemand ervaring mee?
Hoeveel gram is deze pot? 30mm klinkt al goed
Is een karton monster ride 16 stuks voor 80 euro goedkoop of kan je hem bij andere winkels nog goedkoper krijgen?
Ik denk dat je een prachtige deal hiermee hebt, ongeacht of het nog goedkoper kan of niet. Kan vast ergens wel een paar euro vanaf, maar voor 5 euro per stuk heb je een topper in huis
Jij wil echt elke vuurwerkhandelaar kaal plukken he?![]()
Is de crash box met of zonder spinners?
Is de cubic thunder uitverkocht?
Ff een vraagje misschien dat het al eerder behandeld was maar welk jaartal zijn de Escape from hell die er nu opstaan, had hem afgelopen jaar gratis bij mijn bestelling en die batch presteerde heerlijk. Hebben jullie deze batch nog staan?
Mvg
Is de cubic thunder uitverkocht?
Nee hoor de cubic thunder is niet uitverkocht
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk