[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valk durft het dus niet aan? Het zal zeker verkopen ondanks de afsteektijden. Erg jammer dit...

Zoals ik al eerder aangaf durven wij dit zeer zeker wel aan, maar wij richten ons meer op de massa en niet op die enkeling ( jij dus ) die met een specifiek product komt waar we verder niks mee kunnen.
Je zit met aantallen die je dan moet laten produceren en dat zet met dit soort producten geen zoden aan de dijk.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dit jaar geen behoefte aan een karton The Junk, vorig jaar wel toen kreeg ik er maar 10. Als ze flink ingekocht zijn door Valk zijn ze hopelijk nog los te bestellen later?

Heel Nice dit hoor, zeker een goede toevoeging voor de kopers hier, iedereen was aan het morren dat ze niet meer te verkrijgen waren, nou voila, zie hier!

Heel Nice dit hoor, zeker een goede toevoeging voor de kopers hier, iedereen was aan het morren dat ze niet meer te verkrijgen waren, nou voila, zie hier!

Vraag me alleen af of dit nou echt dezelfde zijn. Volgensmij werden ze niet voor niks afgelopen jaar uit het assortiment gehaald, waren ineens bijna nergens meer te krijgen. En als je er dan wat te pakken kreeg stelden deze enorm teleur wat ik op filmpjes heb gezien.

Vraag me alleen af of dit nou echt dezelfde zijn. Volgensmij werden ze niet voor niks afgelopen jaar uit het assortiment gehaald, waren ineens bijna nergens meer te krijgen. En als je er dan wat te pakken kreeg stelden deze enorm teleur wat ik op filmpjes heb gezien.

Dit had te maken met de opslag ervan, niet omdat ze niet goed gekeurd zouden zijn.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Welke effecten zouden jullie graag in een cake/box willen zien, of welke effecten mis je .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Een cake/box met dikke spinning tails naar goud/blauw wat lekker lang blijft hangen! en dan met een dik tempo er in. Beetje zoals de eerste schoten van de The Next Level Salon Roger of het effect van de yellow river. Dat zou echt om te smullen zijn!

Ook zou een goeie eigen valk fluit/huilcake zeker een mooie toevoeging zijn in jullie assortiment.

Een cake/box met dikke spinning tails naar goud/blauw wat lekker lang blijft hangen! en dan met een dik tempo er in. Beetje zoals de eerste schoten van de The Next Level Salon Roger of het effect van de yellow river. Dat zou echt om te smullen zijn!

Ook zou een goeie eigen valk fluit/huilcake zeker een mooie toevoeging zijn in jullie assortiment.

Dat effect heet flowercrown! Echt schitterend is dat, daar kan ik ook geen genoeg van krijgen.

Euhm nog voor cake ideetjes, vorig jaar hadden jullie de actie met de laatste 2 cakes van de TB, zou deze laatste cake of dit jaar weer deze combinatie(waarbij ik overigens cake 2 en 4 kreeg waar ik alleen maar blij mee was ;D ) opgenomen kunnen worden in de collectie?

Euhm nog voor cake ideetjes, vorig jaar hadden jullie de actie met de laatste 2 cakes van de TB, zou deze laatste cake of dit jaar weer deze combinatie(waarbij ik overigens cake 2 en 4 kreeg waar ik alleen maar blij mee was ;D ) opgenomen kunnen worden in de collectie?

Hier ben ik ook erg benieuwd naar!

Wanneer wordt het nieuwe Valk Assortiment toegevoegd aan de site ?

En kunnen de Evolution Limited 1 t/m 3 worden toegevoegd ?

Zodra de lijn helemaal rond is ( dus foto's en de labels ed, dan zullen deze aan de site toegevoegd gaan worden.
Naar de evo producten zijn we aan het kijken.

Ps heb jou pb gelezen en dat word geregeld

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan