[Freakactie 2019] vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste liefhebbers,

De komende 3 weken komen er speciale januari-acties online, houd het topic dus dagelijks in de gaten. We beginnen met:

- De Bunker Blaster (Evolution) voor €80.-
- De Mixed Stylez (VuurwerkTotaal) voor €55.-
- De Multicolor Stormz (VuurwerkTotaal) voor €80.-
- De Limited Edition 1 + 2 + 3 (Evolution) samen voor €200.-
- De Mega Willows + The Branco (Evolution) samen voor €216.-
- De Crackling Wavez (VuurwerkTotaal) voor €26.-
- De Hoogmoed (productiejaar 2015) voor €7.50

Voor alle januari acties geldt OP = OP.

Net de eerste bestelling alweer geplaatst, 2 keer Bunker Blaster in de pocket!

Lekker! :)
Ik twijfel nog, want heb de On the Beat nog liggen, Cruel Traction en de Heron prof blok nog liggen (onder andere) die er best wel op lijken. Dus weet niet of ik dan in deze €80 wil investeren of beter voor iets anders zal moeten gaan. Deze is namelijk wel heeeel verleidelijk, maar misschien te identiek.

Nieuw toegevoegde januari acties in rood:

- De Bunker Blaster (Evolution) voor €80.-
- De Mixed Stylez (VuurwerkTotaal) voor €55.-
- De Multicolor Stormz (VuurwerkTotaal) voor €80.-
- De Limited Edition 1 + 2 + 3 (Evolution) samen voor €200.-
- De Mega Willows + The Branco (Evolution) samen voor €216.-
- De Crackling Wavez (VuurwerkTotaal) voor €26.-
- De Hoogmoed (productiejaar 2015) voor €7.50
- Karton Zena Shell Kit (8 st) voor €110.40 (nieuwe batch)
- Evolution Show Tails voor €6.80 per pakje
- Zena Nr. 1 voor €20.-
- Combideal Dragon Box 1 + 2 + 3 (Evolution) voor €205.-

Voor alle januari acties geldt OP = OP.

Kijk ik verkeerd of zie ik de Mixed Stylez niet staan? Ook gisteren kon ik hem niet vinden, al uitverkocht? :rolleyes:

Ik eerst ook niet, maar doe even via de search (bovenin) ‘mixed’ invoeren, dan vind je hem 😊

Dragon Box 1, 2 en 3 had ik (helaas) al besteld in het noorden voor €40,- meer dan bij jullie. Ik vond die prijs al goed, maar dit slaat echt op alles! Hoe doen jullie dat toch. Ook de Limited Editions zijn flink goedkoop zeg! Jammer dat deze winkel ver uit mijn route ligt anders had ik hier ook al wat geld gespendeerd, dat is zeker!

Ah zo jammer dat ik alles al heb uitgegeven in december. Hoop dat er na het januari salaris nog een mooie aanbieding is.

Is er trouwens nog iets te schuiven met afhalen? Ik werk in de zorg en heb eigenlijk vrij weinig te vertellen over wanneer ik vrij kan nemen in de kerst- en oud en nieuw periode. Enige opties zijn schuiven met collega's vaak, maar dat moet dan ook maar kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan