[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Templar box, Glitter Willowz to Colorz of Rambam is wel een mooie:D
Of wachten jullie nog een week en komt er een vakantiegeld weekactie? :p

Laatst bewerkt:
of de ESPADA PALMS DISPLAY BOX 100'S, Primal Instinct Compound Box, Event cake nr 5 mogen zekers voor een leuke prijs in de weekaanbieding.

Mooie acties weer! Bedankt daarvoor!! Gaan jullie binnenkort ook Evo weer aanvullen of duurt dit nog even? Zie dit nl bij andere zaken al wel gebeuren..Krijgen jullie de Something Different van Wolff nog? Zou ik nl erg graag willen hebben!:)

Gr Rocco

Dag Luc en Team Vuurwerk Outlet, kunnen we dit jaar de blokken van Funke en Luypaerds nog verwachten of zullen deze merken in 2019 niet bij de outlet te koop zijn? Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar er is nooit duidelijk antwoord op gekomen. Zo niet, jammer maar dan hebben we rondom dit onderwerp duidelijkheid. Alvast bedankt :)

Ook wel nieuwsgierig naar de ontwikkelingen, Funke verkrijgbaar dit jaar en Katan old-skool knallers ?

Dag Luc en Team Vuurwerk Outlet, kunnen we dit jaar de blokken van Funke en Luypaerds nog verwachten of zullen deze merken in 2019 niet bij de outlet te koop zijn? Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar er is nooit duidelijk antwoord op gekomen. Zo niet, jammer maar dan hebben we rondom dit onderwerp duidelijkheid. Alvast bedankt :)

Wij zijn hier nog altijd mee bezig om te kijken wat er mogelijk is. Lesli heeft ons nog niet als dealer aangemerkt, maar we doen ons best voor jullie.

^Sven

Ik heb wel een suggestie :p

Als je ergens nog the junk single shot of monster ride vindt zou ik er graag wat van willen :D
Maar de even signal v5 pijlen en een 500 gram cake voldoet ook wel:yes:

Waarom zijn bepaalde producten duurder in Groningen.
Bijvoorbeeld Heavy Legend 16.
In haulerwijk 4,50 in vierhuizen 5,75 en in Groningen 12,95.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan