Vuurwerk Outlet
VWC lid
Wij gaan morgen ons best weer doen om nieuwe week acties online te zetten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij gaan morgen ons best weer doen om nieuwe week acties online te zetten.
Inmiddels staan de nieuwe weekacties er opAan het beveiligingscertificaat wordt gewerkt!
Tevens is het accountsysteem toegevoegd aan de webshop! Door deze functie kan je je vorige bestellingen terug vinden in je account![]()
^Lars
Hmm ik kan helemaal niet voorbij de tijd/datum foutmelding klikken
Gewoon even een Let's Encrypt certificaat in laten regelen door POS, kost het je nietseen "RapidSSL" certificaat is niet beter maar kost wel geld.
Zo mooi he, overal waar technische mankementen zijn heb jij raadLeuk!
![]()
Developer van beroep en vuurwerk gek, dus probeer te helpen / advies te geven waar nodigmaar het verbaast me gewoon hoe slecht vuurwerk shops dingen voor elkaar hebben. VuurwerkPOS bijv; sorteren op prijs gebeurd al jaren op de "van" prijs ipv de huidige prijs, op mobiel werkt het ook niet allemaal even lekker. Aardig wat andere shops draaien op Magento en Woocommerce die zwaar verouderd zijn en zo plat gehackt zouden kunnen worden. Zelfs grote importeurs die hun zaken niet op orde hebben. Als ik daarachter kom dan stuur ik netjes een mailtje met alle informatie die nodig is maar weinig response en geen actie. Het is wachten tot het een keer fout gaat; iemand die inbreekt en de payment provider gegevens aanpast en betalingen doorsluist, klant gegevens steelt en je de Autoriteit Persoonsgegevens op je dak krijgt, etc...
Ze zijn ermee bezig zie ik, als je op doorgaan klikt bij niet veilig kom je er wel op. Staan ook wat nieuwe aanbiedingen op, ik zie de Future Legend voor 55,- staan terwijl ik hem vorige week voor 60 gekocht hebt... :(
Dat risico loop je altijd. Vorige week de sick six gekocht in de weekaanbieding voor 40 euro. Deze staat nu voor 34 euro in de weekaanbieding. Dat maakt het ook leuk. De jacht op mooi en goed vuurwerk voor een scherpe prijs.![]()
Developer van beroep en vuurwerk gek, dus probeer te helpen / advies te geven waar nodigmaar het verbaast me gewoon hoe slecht vuurwerk shops dingen voor elkaar hebben. VuurwerkPOS bijv; sorteren op prijs gebeurd al jaren op de "van" prijs ipv de huidige prijs, op mobiel werkt het ook niet allemaal even lekker. Aardig wat andere shops draaien op Magento en Woocommerce die zwaar verouderd zijn en zo plat gehackt zouden kunnen worden. Zelfs grote importeurs die hun zaken niet op orde hebben. Als ik daarachter kom dan stuur ik netjes een mailtje met alle informatie die nodig is maar weinig response en geen actie. Het is wachten tot het een keer fout gaat; iemand die inbreekt en de payment provider gegevens aanpast en betalingen doorsluist, klant gegevens steelt en je de Autoriteit Persoonsgegevens op je dak krijgt, etc...