[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onze eerste 2 bestellingen konden we aangeven tussen 5 en 6
Maar bij de derde bestelling was alleen tussen 4 en 5 beschikbaar
Mogen we er vanuit gaan dat we alles gewoon tussen 5 en 6 kunnen meenemen

Ps. geef effe een seintje als je nog aan een gold mine en color comet kan komen:D

Het tijdsblok van je eerste bestelling is maatgevend

Dit is correct :)

Mochten jullie orders in diverse tijdvakken hebben stuur ons dan even een berichtje. Dan zetten wij deze in hetzelfde tijdsvak :)

^Lars

Hallo Lars,

Ik heb diverse bestellingen gedaan. Bij een aantal was het oorspronkelijke tijdsblok niet meer beschikbaar.

Nu heb ik in het opmerkingen veld gevraagd of deze met de eerste bestelling samen gevoegd kan worden.

Is dit voldoende of moet ik ook nog een mail sturen met dit verzoek?

De omschrijving bij een aantal artikelen is met zwarte letter type gedaan. Is dit bewust of een foutje, want dit is haast niet te lezen.

zag net dat de thunderstorm van Eurostar op de site staat. Kunnen we nog meer producten (zoals de 19 shot cakes of 75 shots blokken) van Eurostar op de site verwachten?

Komen de ophaal tijden van 7-8 uur ook nog? Kheb namelijk op die tijd een bestelling staan, Helemaal aan het begin "toen de webshop net open ging" kon ik op die tijd een bestelling plaatsen. Alleen nu dus niet meer.

Komen de ophaal tijden van 7-8 uur ook nog? Kheb namelijk op die tijd een bestelling staan, Helemaal aan het begin "toen de webshop net open ging" kon ik op die tijd een bestelling plaatsen. Alleen nu dus niet meer.

Je eerste bestelling is maatgevend. Latere bestellingen worden bij de eerste gevoegd. Selecteer een tijdsblok die nog wel beschikbaar is en stuur even een mailtje. Komt dan helemaal goed

Laatst bewerkt:
Vuurwerk outlet, alsjeblieft voeg de aba/katan single shots Devil Scream, Rattle Baang, Machine Gun toe. Dit is een must voor menig vuurwerk freak en ik zou deze enorm graag hier in het mooie noorden willen kopen.

Vuurwerk outlet, alsjeblieft voeg de aba/katan single shots Devil Scream, Rattle Baang, Machine Gun toe. Dit is een must voor menig vuurwerk freak en ik zou deze enorm graag hier in het mooie noorden willen kopen.

Kan,maar ik zie liever de eccentric shots weer terug op voorraad:p

We hebben hier inmiddels naar geinformeerd bij Katan, deze zijn helaas niet meer beschikbaar :wink:

^Lars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan