[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes! Vandaag de laatste Escape from Hell en een setje Maga6 star assortiment in Vierhuizen besteld! :)

Zijn trouwens de prijzen van sommige cakeboxen vandaag weer verhoogd? Gaan ze iedere week duurder worden of blijven ze tot een bepaalde datum dezelfde prijs?

Man man man wat een stortvloed aan vragen en verzoekjes. Bizar. Geef die mannen ook eens wat welverdiende rust zou ik zeggen.

Man man man wat een stortvloed aan vragen en verzoekjes. Bizar. Geef die mannen ook eens wat welverdiende rust zou ik zeggen.

Wat maak je je druk man....
Als "die mannen" er geen zin in hebben reageren ze gewoon niet. Zo simpel is het....
Zijn verder ook prima in staat om voor zichzelf op te komen volgens mij.
En ze verdienen er een prima boterham aan. Met super leuk werk.
Dus wat is je punt nou eigenlijk......?

Mooie update mannen! ook ik heb de mega6 maar besteld.
De prijs van de redmaroon (149 euro)in Haulerwijk klopt ook nog niet helemaal lijkt mij.

Kwam er vandaag 1 op de site te staan. Natuurlijk meteen afgerekend:angel:. Dus denk dat ze later in het jaar wel weer komen.

Zijn er dan 2 geweest, want ik heb er ook 1 afgerekend. Net als de Decibull Salute Box, die was na mijn bestelling ook gelijk uitverkocht...

Zijn er dan 2 geweest, want ik heb er ook 1 afgerekend. Net als de Decibull Salute Box, die was na mijn bestelling ook gelijk uitverkocht...

Dan zijn wij vanochtend/begin van de middag goed scherp geweest :cool:. Zelfde met de Eccentric Shots, daar waren er 13 van en meteen weggekaapt. Na mij nog 5 die binnen een paar minuten weg waren :thumbsup:.

Bij een (web)winkel lijkt mij dat dit de gewoonste zaak van de wereld is. Mag aannemen dat zij graag hun omzet verhoogd zien worden dmv een paar vraagjes hier en daar te beantwoorden.

Yes! Vandaag de laatste Escape from Hell en een setje Maga6 star assortiment in Vierhuizen besteld! :)

Zijn trouwens de prijzen van sommige cakeboxen vandaag weer verhoogd? Gaan ze iedere week duurder worden of blijven ze tot een bepaalde datum dezelfde prijs?

Een aantal boxen in de openingsactie zijn hier uitgehaald en in prijs verhoogd :)

Ik zie dat de Killer Crosette in Haulerwijk uitverkocht is, maar nog wel in andere Outlet-zaken te krijgen is. Gaat zo'n product ook van de ene zaak naar de andere, omdat hij in Haulerwijk (blijkbaar) harder loopt? Of zal ik hem ergens anders moeten aanschaffen als ik deze wil bemachtigen?

Edit: Bij pijlen komt er een standaard een pijlenstandaard in je winkelwagen. Maar als je van afgelopen jaar al een 'gecertificeerde pijlenstandaard' hebt gekocht, is dit niet verplicht toch? Je moet dan alleen wel aantonen dat je zo'n ding in huis hebt neem ik aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan