[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Importeurs wachten ook veel op de retouren van vele winkels. Dit neemt vaak veel tijd in beslag, soms enkele weken. Jammer voor ons en de freakwinkels, maar begrijpelijk is het wel.

Importeurs wachten ook veel op de retouren van vele winkels. Dit neemt vaak veel tijd in beslag, soms enkele weken. Jammer voor ons en de freakwinkels, maar begrijpelijk is het wel.

Kan ook spannend zijn. Zo blijven we komende tijd in afwachting wat er op de sites nog bij komt.

Ha Patrick, Dank voor de mooei rpijzen afgelopen jaar!

Komt de visions of ecstacy nog in de freak bij jou...?

Ha Patrick, Dank voor de mooei rpijzen afgelopen jaar!

Komt de visions of ecstacy nog in de freak bij jou...?

Wellicht in het nieuwe seizoen, ik heb er helemaal niets van staan en aangezien de 2018 batch is afgekeurd/niet gekomen kan ik er op dit moment ook niet meer aankomen denk ik.
Ik ben nog in afwachting van wat Evo nog voorradig heeft, zodra ik dat weet weet ik meer

Heel graag ook weer de something different inkopen :-). Wat een bak was dat. Mega 6 star assorted van mania staat ook hoog op de verlanglijst :D

Heel graag ook weer de something different inkopen :-). Wat een bak was dat. Mega 6 star assorted van mania staat ook hoog op de verlanglijst :D

Die staan beide op de diverse lijstjes van mij voor mijn importeurs.
Helaas is het voor mij nu ook geduldig afwachten.... En als ik iets niet ben dan is het dat... :shocked:

Eerste bestellingen zijn gedaan hier :). Is het al bekend of het assortiment blijft bestaan uit de huidige importeurs, of kan dit later in het jaar nog veranderen?

Eerste bestellingen zijn gedaan hier :). Is het al bekend of het assortiment blijft bestaan uit de huidige importeurs, of kan dit later in het jaar nog veranderen?

Het is natuurlijk nog eeg vroeg in t jaar en de keuze’s qua producten zal sowieso pas na de zomer en demo’s gemaakt gaan worden.
Maar er volgt wellicht wel uitbreiding, heb wat ideetjes in mijn hoofd :angel:

Kijk, dat is nog eens goed nieuws Patrick. Helaas is het voor ons allemaal nog een hele tijd voordat dit bekend wordt. Maar veel succes alvast.

Sommige dingen hoeven niet altijd lang te duren hahaha
Maar zodra ik meer weet en keuze’s gemaakt heb enzo dan zijn jullie de eerste die het horen!

Ik heb het eea nog weten te bemachtigen van Evo.
Morgen zal ik iedereen die bij mij een verzoek heeft gedaan bericjten.
En uiteraard zal ik ook nog eea op de site plaatsen.

Ik heb zojuist eea aan cakes en boxen van Evolution op de site geplaatst.
Wellicht komen hier nog een aantal producten bij, maar dat is afhankelijk van de op voorhand aangevraagde items of daar iets van vrij komt.
Als dat zo is meld ik het uiteraard hier!

Wie een aanvraag heeft gedaan ontvangt straks van mij een email daarover :cool:

@Patrick: wil niet vervelend doen, en natuurlijk weet ik dat de prijzen overal wel wat omhoog zijn gegaan, maar een aantal producten zijn wel heel fors geprijsd, voor freakprijzen dan.....

Vorig jaar betaalde ik bij jullie voor de snow storm 89 euro, en die is nu 112 euro ...... Fairytail voor 105 euro.....

Dat zijn prijzen die je ook betaalt bij een beetje aanbieding van gewone winkels....

Heb niet al je producten bekeken, maar is echt fors aan de prijs, wat mij betreft. Elders voor 100 of minder te koop. Met soms nog gratis vuurwerk/boxen erbij.

Dan zap ik al snel weer weg. En anderen misschien ook.

De prijzen liggen zeker hoger dan de andere winkels, maar uiteindelijk is het wat de freak ervoor geeft. Stel ik woon in Huizen en het kost mij veel moeite en geld om naar een andere stad te rijden voor een paar boxen, ja dan zou ik gewoon een bestelling plaatsen bij Vos. Qua prijs dan niet concurrerend maar service is top.

Volgens mij moet de Insane wel een freakprijs krijgen? IMG_20190124_115833.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan