[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom weer fijn contact gehad en een mooie vervanger voor de colorstorm!

Dankjewel Dennis en veel succes de komende drukke periode! :biertje:

Bedankt voor de reactie en gaat zeker een drukke tijd aankomen weer.

Ik hou er van om voor de verkoopdagen alles opgelost te hebben scheelt een hoop gedoe met de afhaaldagen.

En zo heeft iedereen nog even de tijd om zijn vervanger te zoeken.

Afkeur is voor ons ook altijd een hoop extra werk helaas.

Dennis

Misschien dat deze vraag al is gesteld op 1 van de 95 pagina's, zo ja excuus. Komt er een verzamelbon voor het afhalen of moet ik gewoon alle losse bestelformulieren meenemen?

Zo als mij verstuurd is per mail is die geheel afgekeurd.

Volgens mij bestaan er ook niet meerdere batch omdat dit een nieuw artikel is.

Dus ook niet in batch 2018.

Dennis

Op deze foto’s staan verschillende batches namelijk, 5 en 7. Vandaar de vraag :)
Mogelijk is er alleen een /5 of /7 of andere batch afgekeurd?

screenshot_20191211-120132_gallery.jpg

20191208_152117.jpg

Misschien dat deze vraag al is gesteld op 1 van de 95 pagina's, zo ja excuus. Komt er een verzamelbon voor het afhalen of moet ik gewoon alle losse bestelformulieren meenemen?

Hoi Crown

Gewoon alle bonnen meenemen wij zorgen dat alles netjes bij elkaar staat.

Dit doen we al 3 jaar zo namelijk en bevalt ons goed namelijk.

Tevens werken we met pos waar dat dit jaar nog even niet mogelijk is.

Op deze foto’s staan verschillende batches namelijk, 5 en 7. Vandaar de vraag :)
Mogelijk is er alleen een /5 of /7 of andere batch afgekeurd?

screenshot_20191211-120132_gallery.jpg

20191208_152117.jpg

Ik zal heel eerlijk zijn dat wist ik niet omdat wij de laatste pallet van de week binnen krijgen met de laatste artikelen waar deze ook op zou mee komen.

Ik heb een mail gehad via gbv dat ze niet uitgeleverd werden of evt retour moesten maar ik zal eens de vraag neerleggen.

Ik zal heel eerlijk zijn dat wist ik niet omdat wij de laatste pallet van de week binnen krijgen met de laatste artikelen waar deze ook op zou mee komen.

Ik heb een mail gehad via gbv dat ze niet uitgeleverd werden of evt retour moesten maar ik zal eens de vraag neerleggen.

Hoi Dennis, is er al bekend of er toch wel goedgekeurde batches tussen zitten?

Hoi Dennis,

Gisteren tweede order geplaatst, op zelfde tijdstip als de eerste, maar nog geen bon ontvangen hiervan wel betaald. gr. Robin

Yes begint eindelijk op te schieten, nog een aantal dagen dan kunnen we het bestelde vuurwerk ophalen.

Ben eigenlijk wel benieuwd welke freaks ik in het nachtblok van de 28e ga tegenkomen. Iedereen prettige feestdagen gewenst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan