[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer, maar begrijpelijk. Had hier graag nog wat die single shots meegenomen. Scheelt me weer een extra ritje naar andere winkels. Thanks voor je reactie Magicsjefke!

Waarom zijn de Eccentric Shots in de webshop duurder dan in de GBV WECO webshop? Je vraagt 17,95 euro terwijl via de webshops van Weco 14,95 euro gevraagd wordt....

Waarom zijn de Eccentric Shots in de webshop duurder dan in de GBV WECO webshop? Je vraagt 17,95 euro terwijl via de webshops van Weco 14,95 euro gevraagd wordt....

Misschien omdat hij dat zelf mag bepalen MTF?
Daarnaast is het nu tenslotte al December,en heeft Dennis het duidelijk gecommuniceert dat prijzen omhoog gaan.:bye:

Goede morgen

Ik denk dat deze van de actie prijs is los gekomen en dat de datum niet juist staat ingevuld ik zal het zo even nakijken.

Hij zou gelijk moeten staan namelijk.

Dennis

Zojuist aangevuld en nog een paar beschikbaar in de ochtend 28-12-2019

Aantal schoten: 100 schoten

Effectomschrijving: Met een knipoog naar het verleden ramt deze honderd schots Estallar er op los, tien salvo’s van tien schoten met ultieme burst gecombineerd met een schelle fluit. Hiermee zet u de buurt op stelten; Estallar!

Adviesprijs: € Adviesprijs: € 69,99
Verkoopprijs: € 49,99
Online deal: € 43,99

8096_Estallar_2019.jpg

Hey Dennis,

Weet jij toevallig wat voor vervanging hiervoor komt of geregeld wordt?

Hoi Vuurwerkboy23

Ik ga er vanuit dat de winkelier dit zelf moet doen er is niet echt een vervanger voor evt de kleine versie dat zou kunnen.

Ik heb al contact gehad en het opgelost met de freaks volgens mijn ben ik niemand vergeten:wink:zowel stuur me dan even een pm.

Vriendelijke groet,

Hoi Fireworksfanatic

Helaas zo juist zowel vernomen en gelezen deze wordt niet uitgeleverd dit jaar.

Wie hem besteld heeft die kan me even een PM sturen met een voorstel als vervanger.

Dan gaan we er wel weer uit komen.

Dennis

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Bedankt voor de reactie via de mail en pm inmiddels is alles opgelost al weer :D of er is contact onderling.

Sorry voor het ongemak helaas we balen er zelf ook erg van want had er ook 2 willen zien dit jaar :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan