[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste freaks

Ik krijg diversen vragen over de actie st8ment op dit moment per pm en mail.

De extra korting wordt berekend in de winkelwagen dus zodra je het artikel daar in plaatst zal de extra korting berekend worden in de winkelwagen op het totaal bedrag.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is heb je nog vragen stel ze gerust.

En onze ST8MENT ACTIE is :

We geven iedereen de kans om tot 15 september extra korting te krijgen boven op de online prijs.

10% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 25,00 tot € 100,00.

15% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 100,00 tot € 200,00.

20% extra korting op je factuur van St8ment tussen de € 200,00 tot €

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

ik was niet eens geïnteresseerd in die mega mines maar nu er maar 7 zijn en op filmpje leuk uitziet gelijk maar meegenomen met mijn bombardos bestelling.

Goede avond

Willen jullie aub even wachten weer met bestellen tot dat ik weer een bericht plaats omdat ik de nummers aan het aanpassen ben van de artikelen naar de nieuwe artikel nummers en importeurs.:D

Thanks al vast

Als ik klaar ben plaats ik een bericht

Alles is nu klaar weer in het systeem en wat uitverkocht was is weer aangevuld.

Let op bij het bestel proces wordt vrij gegeven welke blokken er beschikbaar zijn op dit moment er zijn een hoop blokken al vol en hier kan ook niets meer bij.:D

Tevens wil ik nogmaals melden dat wij ons echt aan het blokken systeem houden omdat wij zo min mogelijk fouten willen en met de leveringen zitten hou dit in de gaten met bestellen dat je elke keer het zelfde blok gebruikt.

Heb je al besteld en wil je wat toevoegen in het zelfde afhaalblok en is deze niet meer beschikbaar plaats hem dan een blok ervoor!.

Is deze ook vol stuur mij dan even een PM dan kan ik kijken wat er mogelijk is nog zet er wel even in wat je wilt aankopen dan ga ik kijken of er wat te schuiven is met de voorraad!!

Dan het verhaal PANGU FIREWORKS:

Hier krijg ik veel vragen over via mail en pm ik kan jullie eerlijk vertellen ik heb nog niets vernomen vanuit Pangu en tevens ook niets over nieuwe artikelen 2019 gehoord.
Sorry ook wij krijgen geen duidelijkheid vanuit Pangu op dit moment.

Alle pangu wat ik aangeboden heb wordt gewoon uitgeleverd want stond nog in de bunker en wat er staat is op dit moment op=op en staat onder Bunker Outlet.

Dennis

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Heb zelf niks besteld bij Almere, maar man wat een Fijne en open communicatie vanuit Dennis altijd. Denk dat de manier van communiceren en handelen erg op prijs gesteld wordt door de freaks welke hier hun spulletjes halen.:thumbsup:

100%! Afgelopen jaren besteld bij Megavuurwerk en Outlet Haulerwijk (ook die zijn top), maar Dennis is wel echt de kers op de taart! Dit jaar voor het eerst een kleine bestelling hier lopen en volgend jaar zal ik een ongv. 40% van mijn collectie afstemmen op het aanbod van Dennis en dat zegt wel wat ;-)

Het aantal kilometers maakt mij niet veel uit. Goed vuurwerk, goede (freak)prijzen, de communicatie en mogelijkheden zijn top!! Complimenten!

Beste Freaks

Ik was nog een ding vergeten het verhaal Funke wat ook loopt.

Wij waren heel blij dat we uit de aanmeldingen waren gehaald als verkooppunt dit jaar bij Funke.

Echter na veel telefoon en mail verkeer en energy in het merk hebben we nog steeds geen enkele duidelijk gekregen hoe en wat dit jaar en wat er komt.

Ik heb daarom besloten om geen enkel risico te nemen dit jaar en laat het verhaal bij Funke liggen en wacht op hun antwoord.

Sorry had het er graag bij willen hebben maar wil wel zekerheid en geen enkel risico nemen.

Dennis

Beste Freaks

Ik was nog een ding vergeten het verhaal Funke wat ook loopt.

Wij waren heel blij dat we uit de aanmeldingen waren gehaald als verkooppunt dit jaar bij Funke.

Echter na veel telefoon en mail verkeer en energy in het merk hebben we nog steeds geen enkele duidelijk gekregen hoe en wat dit jaar en wat er komt.

Ik heb daarom besloten om geen enkel risico te nemen dit jaar en laat het verhaal bij Funke liggen en wacht op hun antwoord.

Sorry had het er graag bij willen hebben maar wil wel zekerheid en geen enkel risico nemen.

Dennis

Jammer om te horen Dennis maar wel heel begrijpelijk. In ieder geval bedankt weer voor je heldere en open communicatie

Duidelijk Dennis, en dank voor de transparante. Voordeel is dat het reserve budget voor eventueel Funke spul nu ook aangesproken kan worden!

Duidelijk Dennis, en dank voor de transparante. Voordeel is dat het reserve budget voor eventueel Funke spul nu ook aangesproken kan worden!

Ja sorry ik had het graag anders gezien :angry:
En we hebben er alles aan gedaan om duidelijkheid te krijgen vanuit Funke alleen ik krijg niet de informatie die me 100% zekerheid geeft dat het komt.
En we willen gewoon uitleveren wat er besteld is aan de crewleden en klanten.
Een afkeur daar kunnen we ook niets aan doen en er gaat altijd wel is iets mis maar dit is me een te groot risico en kan me een hoop problemen geven die we niet willen met de verkoopdagen.

Ja sorry ik had het graag anders gezien :angry:
En we hebben er alles aan gedaan om duidelijkheid te krijgen vanuit Funke alleen ik krijg niet de informatie die me 100% zekerheid geeft dat het komt.
En we willen gewoon uitleveren wat er besteld is aan de crewleden en klanten.
Een afkeur daar kunnen we ook niets aan doen en er gaat altijd wel is iets mis maar dit is me een te groot risico en kan me een hoop problemen geven die we niet willen met de verkoopdagen.
Op de Lesli demo werd ook benoemd dacht ik dat er veel Funke was afgekeurd door Funke zelf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan