[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er misschien nog meer freaks die eventueel interesse hebben in de 6x19 shots assortiment van het Orthen Private Label. Zijn 6 cakes uit het vroegere Happy Hardcore assortiment.

@Dennis zou je dit artikel bij voldoende interesse ook online kunnen zetten?

Zijn er misschien nog meer freaks die eventueel interesse hebben in de 6x19 shots assortiment van het Orthen Private Label. Zijn 6 cakes uit het vroegere Happy Hardcore assortiment.

@Dennis zou je dit artikel bij voldoende interesse ook online kunnen zetten?

Hoi magicSjefke

Ja dit zal ik dan gaan op pakken.

Dennis

Voor de snelle beslisser nu in de bunker outlet is uitloop OP=OP

Vuurwerkcake met zesendertig schoten siervuurwerk. Onder andere; rood met witte blink, groen met paars en gouden palmen. Low pricing!

De prijs staat in de outlet !! en die is scherp

Ook in de Outlet gezet zojuist :

1081.1528631498.jpeg

Power Thunder 10 stuks
Op voorraad
Artikel nr.
1020
Knallers met extreem veel power. Deze Power Thunders zitten per 10 stuks in een pakje.

Van deze 10 stuks, hebben 5 knallers een zilver brandende lont, en de andere 5 knallers hebben een paars brandende lont.

1612.1538509994.png

Klein maar fijn pijlenpakket met de oude toppertjes van vroeger in een nieuw jasje! Per 6 stuks in een pakket.

Laatste dag zomeractie maar als ik zo de voorraadststatus bekijk is er goed ingeslagen tijdens de actie. Acatenango, Branco, Mega Willows en Noi-Z uitverkocht.

Ben blij dat ik op tijd de grote bakken heb besteld

Laatste dag zomeractie maar als ik zo de voorraadststatus bekijk is er goed ingeslagen tijdens de actie. Acatenango, Branco, Mega Willows en Noi-Z uitverkocht.

Ben blij dat ik op tijd de grote bakken heb besteld

Ik heb ook 3 van de 4 genoemde bakken besteld. De Noi-z leek me vorig jaar een dikke bak, maar heb er om één of andere reden mijn twijfels over. (Hopen dat ik het mis heb ;-))

@Dennis: in ieder geval dank voor de mooie zomeractie, heb er goed gebruik van gemaakt :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan