[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen week hebben wij bezoek gehad van PyroToro in Almere Haven.

Tevens is er gefilmd in de bunkers en de winkel en bij de afgifte balie.
Na aanleiding daarvan is er een leuke totaal film gemaakt door PyroToro van het bezoek.

Na aanleiding hiervan hebben wij een aantal artikelen in de weekactie geplaatst die je ook langs ziet komen in het filmpje :D

Verder staan er nog wat artikelen in de bunker outlet die voorbij komen.

PyroToro bedankt voor het filmen:thumbsup:en de gezellige middag in almere.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Lekker bezig daar in Almere! Toro, graag meer van dit soort winkelbezoeken! Echt fijne video's, sfeerverhogend!

MUG’S VUUR;1056679 zei:
Een -Return of the phoenix/ howling devil/wicked whistle- achtige cake. Heb wel oren naar een karton van een soortgelijke cake.

Een of twee pagina's terug staat de Launch, waarvoor Dennis interesse aan het peilen was.

MUG’S VUUR;1056679 zei:
Een -Return of the phoenix/ howling devil/wicked whistle- achtige cake. Heb wel oren naar een karton van een soortgelijke cake.

Hoi

Deze komt zo en zo in het assortiment van Evolution :p

De Howling Devil was helaas uitloop en is niet meer leverbaar.

FB_IMG_1562011347777.jpg

Ik wil deze toch nog eens onder de aandacht brengen

Ik heb er 3 beschikbaar voor p.st € 37,00 ( 108 shots )

De Dream Box van Broekhoff Vuurwerk uit de Crown Collectie is een spectaculaire cakebox met 3 prachtige cakes bestaande uit de volgende effecten:

Cake 1: Rode staarten met rood en witte blink, groene staarten met paarse en witte blink, gouden staarten met witte blink en brocade crown met crackling.

Cake 2: Rood, groen, goud en zilveren staarten tot rood, groen, goud en zilveren coconut effecten, gouden staarten tot brocade crown met blauwe sterren.

Cake 3: Rood, groen, paars en blauwe staarten tot rood, groen, geel, paars en blauwe sterren met crackling flower

Ik wil deze toch nog eens onder de aandacht brengen

Ik heb er 3 beschikbaar voor p.st € 37,00 ( 108 shots )

De Dream Box van Broekhoff Vuurwerk uit de Crown Collectie is een spectaculaire cakebox met 3 prachtige cakes bestaande uit de volgende effecten:

Cake 1: Rode staarten met rood en witte blink, groene staarten met paarse en witte blink, gouden staarten met witte blink en brocade crown met crackling.

Cake 2: Rood, groen, goud en zilveren staarten tot rood, groen, goud en zilveren coconut effecten, gouden staarten tot brocade crown met blauwe sterren.

Cake 3: Rood, groen, paars en blauwe staarten tot rood, groen, geel, paars en blauwe sterren met crackling flower

Dennis we zijn altijd eerlijk met je, 600 grammer voor 37 euro is wel erg duur. Heb je bijna 3x een 500 grammer van EVOLUTION voor, dan heb je 1500 gram.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan