Vuurwerk Almere Haven
VWC lid
Hoi Dennis,
Krijg je nog wat huil/scream cakes in het assortiment?
Heb je een idee welke je zoekt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Dennis,
Krijg je nog wat huil/scream cakes in het assortiment?
Afgelopen week hebben wij bezoek gehad van PyroToro in Almere Haven.
Tevens is er gefilmd in de bunkers en de winkel en bij de afgifte balie.
Na aanleiding daarvan is er een leuke totaal film gemaakt door PyroToro van het bezoek.
Na aanleiding hiervan hebben wij een aantal artikelen in de weekactie geplaatst die je ook langs ziet komen in het filmpje
Verder staan er nog wat artikelen in de bunker outlet die voorbij komen.
PyroToro bedankt voor het filmenen de gezellige middag in almere.
Www.vuurwerkalmerehaven.nl
MUG’S VUUR;1056679 zei:Een -Return of the phoenix/ howling devil/wicked whistle- achtige cake. Heb wel oren naar een karton van een soortgelijke cake.
MUG’S VUUR;1056679 zei:Een -Return of the phoenix/ howling devil/wicked whistle- achtige cake. Heb wel oren naar een karton van een soortgelijke cake.
Dennis ik heb de oplossing: THE GUNNER van de Pyrobase collectie.
Een of twee pagina's terug staat de Launch, waarvoor Dennis interesse aan het peilen was.
Even een vraag over dit artikel zou hier belangstelling voor zijn ?
Zitten er 4 in een karton.
Ik zou een karton prijs kunnen maken of per stuk verkopen zo rond de 17,95 per stuk.
Bekijk bijlage 46179
Dennis ik heb de oplossing: THE GUNNER van de Pyrobase collectie.
Deze zal in de webshop komen 3 karton heb ik nog aan kunnen kopen Op=Op
Top Dennis.
Nu nog maar 10 op voorraad![]()
Ik wil deze toch nog eens onder de aandacht brengen
Ik heb er 3 beschikbaar voor p.st € 37,00 ( 108 shots )
De Dream Box van Broekhoff Vuurwerk uit de Crown Collectie is een spectaculaire cakebox met 3 prachtige cakes bestaande uit de volgende effecten:
Cake 1: Rode staarten met rood en witte blink, groene staarten met paarse en witte blink, gouden staarten met witte blink en brocade crown met crackling.
Cake 2: Rood, groen, goud en zilveren staarten tot rood, groen, goud en zilveren coconut effecten, gouden staarten tot brocade crown met blauwe sterren.
Cake 3: Rood, groen, paars en blauwe staarten tot rood, groen, geel, paars en blauwe sterren met crackling flower