[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat worden we toch weer verwent met zulke mooie acties en prijzen. Maar goed dat ik geen ongelimiteerd budget heb anders kon ik einde van het jaar met een vrachtwagen komen

Wat worden we toch weer verwent met zulke mooie acties en prijzen. Maar goed dat ik geen ongelimiteerd budget heb anders kon ik einde van het jaar met een vrachtwagen komen

:) Heb net mijn bestellingen op een rij gezet en kom tot de conclusie dat ik al 1,5 zoveel heb besteld.
Het is nog niet eens in de buurt van december :bonk:
Ik begin mij oprecht zorgen te maken of dit in mijn auto gaat passen, als ik bedenk hoe ramvol mijn auto vorig jaar zat :confused:

:) Heb net mijn bestellingen op een rij gezet en kom tot de conclusie dat ik al 1,5 zoveel heb besteld.
Het is nog niet eens in de buurt van december :bonk:
Ik begin mij oprecht zorgen te maken of dit in mijn auto gaat passen, als ik bedenk hoe ramvol mijn auto vorig jaar zat :confused:

Ik heb het ook even nagekeken..zit nu al bijna op dubbele van vorig jaar:bonk:. Denk dat ik wat extra vervoer regel om alles mee te krijgen

filmpje van de Blue Falling Spirits van Evolution de voorraad is ook 2016

We hadden hier wat vragen over gehad via pm vandaag.

De prijs staat in de weekactie en die is Scherp :D

filmpje van de Blue Falling Spirits van Evolution de voorraad is ook 2016

We hadden hier wat vragen over gehad via pm vandaag.

De prijs staat in de weekactie en die is Scherp :D

Het fish effect komt in dit filmpje niet tot zijn recht. Ik heb hem afgelopen jaar zelf geschoten en had er weinig verwachting van, maar het fish effect kwam bij mij mooi uit. Helaas niet gefilmd.

Het fish effect komt in dit filmpje niet tot zijn recht. Ik heb hem afgelopen jaar zelf geschoten en had er weinig verwachting van, maar het fish effect kwam bij mij mooi uit. Helaas niet gefilmd.

Hoi Frelst68

We hebben ook op youtube gezocht maar een filmpje waar die echt tot zijn recht komt kan ik niet echt vinden:angry:helaas.

Wie weet heeft iemand op de site er nog een ?

Leuke pinsterweekend klapper uit de pyro lijn staan in de bunker outlet Op=Op

1738.1548872636.png

De Flower Crown is een prachtige 25 schots waaiercake met schitterende flower crown effecten.

Normaal € 37,99 nu voor € 18,95:bonk:

Profiteer tevens van een extra zomerkorting weer dit jaar vanaf € 99,00

IMG-20190605-WA0011.jpg

Inmiddels staan dit artikel ook op de Shop

De Single Shots van Mercurius

Normaal € 13,50 nu een pakje van 4 stuks voor € 5,99

Bestellen al mogelijk vanaf € 15,00

Staan in de weekactie erbij

IMG-20190611-WA0006.jpg

Ik heb deze singleshots gehad. Leuke producten voor 6 euro, maar het zijn natuurlijk geen absolute toppers :p bedankt voor de aanbieding!

Idk, heb het filmpje ervan bekeken en vind het niet beter uitzien dan een standaard goedkope thunderking boeket. Maja voor dat prijs hoor je mij niet klagen maar ik sla het over.

@vuurwerkalmerehaven. Wat is de kruitinhoud ervan?

Hoi Vuurwerkboy023

ik ga het nakijken als die geleverd wordt van de week maar ik vermoed dat die dan al uitverkocht is aangezien ze aardig gekocht worden op dit moment.

Ik laat het je weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan