MagicSjefke
VWC lid
Wat worden we toch weer verwent met zulke mooie acties en prijzen. Maar goed dat ik geen ongelimiteerd budget heb anders kon ik einde van het jaar met een vrachtwagen komen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat worden we toch weer verwent met zulke mooie acties en prijzen. Maar goed dat ik geen ongelimiteerd budget heb anders kon ik einde van het jaar met een vrachtwagen komen
Heb net mijn bestellingen op een rij gezet en kom tot de conclusie dat ik al 1,5 zoveel heb besteld.
Het is nog niet eens in de buurt van december
Ik begin mij oprecht zorgen te maken of dit in mijn auto gaat passen, als ik bedenk hoe ramvol mijn auto vorig jaar zat![]()
filmpje van de Blue Falling Spirits van Evolution de voorraad is ook 2016
We hadden hier wat vragen over gehad via pm vandaag.
De prijs staat in de weekactie en die is Scherp
Het fish effect komt in dit filmpje niet tot zijn recht. Ik heb hem afgelopen jaar zelf geschoten en had er weinig verwachting van, maar het fish effect kwam bij mij mooi uit. Helaas niet gefilmd.
Vanavond plaats ik een nieuw artikel in de outlet een single shot setje van 4 stuks.
17,5 lang en 30mm
Ff snel opgezocht op YouTube. maar ziet er prima uit
Idk, heb het filmpje ervan bekeken en vind het niet beter uitzien dan een standaard goedkope thunderking boeket. Maja voor dat prijs hoor je mij niet klagen maar ik sla het over.
@vuurwerkalmerehaven. Wat is de kruitinhoud ervan?