[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zat ook even te kijken vond ook deze film

is niet het mooiste filmpje maar geeft ook een mooi totaal plaatje Pyropinoy:D

Had hem van Youtube namelijk gehaald helaas was ik zelf telaat dit jaar wilde hem zelf ook graag zien namelijk dit jaar heb ik hem vast aan de kant liggen:p

Kijk aan mien film. Excus voor de bad quality, veel ook niet geuplaoad vanwege slechte kwaliteit maar deze stond er nog redelijk op. Echte aanrader dit jaar per 2 schieten. Zou zeggen sla je slag deze zal je nergens meer tegenkomen ben ik bang.

Heb er al 3 besteld bij je, maar zot te popelen er nog een paar bij te bestellen... ziet er echt redelijk groot uit zeg!

Beste freaks

Ik heb eens een vraag 2 jaar geleden hebben wij nog nacht verkoop gedaan vanaf 00:01 tot 02:00 nou zitten we te twijfelen of we dit toch weer moeten gaan op pakken voor jullie.

Zou er al belangstelling zijn als we dit gaan doen vanuit de bestelde orders ?

En evt de freaks die nog willen bestellen ?

Graag horen we vanuit jullie dit zodat we hier een besluit op kunnen nemen zo snel mogelijk.
Ook omdat we het belangrijk vinden dat we hier op tijd een besluit in nemen binnen het team die werken op de dagen.

Op zich wel leuk, maar weet nog niet hoe dit jaar weer uit gaat zien... Ik doe meestal 's avonds afhalen tussen 19:00-21:00 en dat vind ik ook prima.
Voor mij geen must maar misschien wel leuk om het een keer te doen als jullie het besluiten te gaan doen.

Beste freaks

Na aanleiding van de berichten hebben we besloten om het dit jaar weer op te pakken.

Ik heb 2 blokken aangemaakt voor de nacht :

Freak Blok 1 vanaf 00:00 tot 01:00
Freak Blok 2 vanaf 01:00 tot 02:00

Verder laat ik gewoon de blokken overdag ook open staan :D op de eerste afhaaldag.

Iedereen die besteld heeft inmiddels op de shop en naar de nacht verplaatst wilt worden kunnen die even een PM sturen met het ordernummer.
Dan zal Natascha dit verzetten naar de nacht en krijgen jullie een nieuw afhaalbewijs met de tijds aanpassing erop via de mail wel behouden jullie gewoon het zelfde afhaalnummer maar alleen een andere tijd.
Wel graag aangeven blok 1 of blok 2

Zijn er nog vragen dan hoor ik het wel van jullie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan