[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vond nog een video van de 19sh assorted. Ziet er goed uit. Dus maar besteld

Ook demo beeld van de wildfire/terminator.

Wel vonkoverslag, maar toch wel een dikke bak. Ook besteld dus...

Vond nog een video van de 19sh assorted. Ziet er goed uit. Dus maar besteld

Ook demo beeld van de wildfire/terminator.

Wel vonkoverslag, maar toch wel een dikke bak. Ook besteld dus...

Vandaag is de laatste ass 19 ( 3271 ) verkocht dit was uitloop dus ik kan ze niet meer aankopen.

Wel heb ik nog 3x terminator liggen ook deze is uitloop dus ook dit zijn de laatste.

Bedankt voor het posten van de filmpjes WJE

Dennis, zit net nog even te kijken. Weet je zeker dat de terminator een omlabeling is van de wildfire? Dit filmpje is hij toch anders

Dennis, zit net nog even te kijken. Weet je zeker dat de terminator een omlabeling is van de wildfire? Dit filmpje is hij toch anders

Broekhoff heeft me verteld dat de volgorder anders is van alle bij zo als op het filmpje.

Tevens is het een omlabeling dit filmpje is niet juist aanschoten enz klopen niet.

Dennis

Beste freaks

Ik heb eens een vraag 2 jaar geleden hebben wij nog nacht verkoop gedaan vanaf 00:01 tot 02:00 nou zitten we te twijfelen of we dit toch weer moeten gaan op pakken voor jullie.

Zou er al belangstelling zijn als we dit gaan doen vanuit de bestelde orders ?

En evt de freaks die nog willen bestellen ?

Graag horen we vanuit jullie dit zodat we hier een besluit op kunnen nemen zo snel mogelijk.
Ook omdat we het belangrijk vinden dat we hier op tijd een besluit in nemen binnen het team die werken op de dagen.

Beste freaks

Ik heb eens een vraag 2 jaar geleden hebben wij nog nacht verkoop gedaan vanaf 00:01 tot 02:00 nou zitten we te twijfelen of we dit toch weer moeten gaan op pakken voor jullie.

Graag horen we vanuit jullie dit zodat we hier een besluit op kunnen nemen zo snel mogelijk.
Ook omdat we het belangrijk vinden dat we hier op tijd een besluit in nemen binnen het team die werken op de dagen.

Ik zie het wel zitten om midden in de nacht mijn bestelling op te komen halen. Is er een maximum aantal freaks dat jullie in dit blok kunnen handelen?

Super gaaf initiatief, hoop dat er meer freaks zijn die belangstelling hebben. Altijd leuk om meer freaks van het forum te ontmoeten

Beste freaks

jah ik zie dat wil zitten
gezellig al die freaks bij elkaar
bakkie choco en een olliebol erbij ;)

Leuk idee Dennis
Maak je dan nog een mooie 12 uurs deal voor de last minute twijfelaars :P ?
Een cakebox met jullie eigen label lijkt me wel tof

Ik weet nog niet of ik er gebruik van zal maken. Op zich wel leuk, maar overdag ophalen is ook wel relaxed.

Kunnen de kids ook mee. Vinden dat ook erg leuk. Dat lukte dit jaar ook al niet door de vroege afhaaltijden bij andere shops.

Leuk idee! Voor mij komt het logistiek niet uit. Kom vanuit Zuid-Holland en kom langs Almere op de weg terug uit Friesland of tijdens een rondje door het midden van het land.

Leuk idee Dennis
Maak je dan nog een mooie 12 uurs deal voor de last minute twijfelaars :P ?
Een cakebox met jullie eigen label lijkt me wel tof

Is zeker een leuk idee!

Tip voor de Aanbieding:
Voor afhalers tussen 00.00 en 02.00 -->
Snow Storm .... voor € 65,- Max. 1 per klant.
Brasilian Box .. voor € 65,- Max. 1 per klant.

Deze 2 boxen samen voor € 120,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan