[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar zullen we ook van evolution de Limited Edition 2 en 3 in het assortiment opnemen in almere.

Tevens zullen we evolution nog aanvullen extra met losse cakes dit jaar.:handsup:

Zijn er nog ideeen of vragen dan hoor ik het graag.

Dennis

Let op de outlet broekhoff loopt hard en van een aantal artikelen is het uitloop bij broekhoff deze zijn dan ook echt op=op helaas.

Dit jaar zullen we ook van evolution de Limited Edition 2 en 3 in het assortiment opnemen in almere.

Tevens zullen we evolution nog aanvullen extra met losse cakes dit jaar.:handsup:

Dennis

Let op de outlet broekhoff loopt hard en van een aantal artikelen is het uitloop bij broekhoff deze zijn dan ook echt op=op helaas.

Helemaal top Dennis, leg maar alvast 2 Limited Edition 3 boxjes aan de kant

Dennis

Heb jij de EVO Ruff Neck nog?

Hé Dennis, afgelopen jaar goed geholpen en alles netjes geleverd!
Heb zelfs tijdens het wachten op mijn bestelling ook nog ff 2 Stormaanstekers gekregen en 3 vuurwerkbrillen :thumbsup:

Ook super dat jullie lekker actief (tot december) waren op het forum en vragen goed beantwoordt.

Tot wanneer kunnen we de huidige prijzen aanhouden? Ik wil graag weer de Mega Willow bestellen maar moet nog even financieel bijkomen van afgelopen jaar :p

Hé Dennis, afgelopen jaar goed geholpen en alles netjes geleverd!
Heb zelfs tijdens het wachten op mijn bestelling ook nog ff 2 Stormaanstekers gekregen en 3 vuurwerkbrillen :thumbsup:

Ook super dat jullie lekker actief (tot december) waren op het forum en vragen goed beantwoordt.

Tot wanneer kunnen we de huidige prijzen aanhouden? Ik wil graag weer de Mega Willow bestellen maar moet nog even financieel bijkomen van afgelopen jaar :p

Zo en zo blijven we op vuurwerkcrew actief tot 1 november net zo als vorig jaar.

En we gaan de shop nog aanvullen natuurlijk weer de aankomende weken met Outlet en Evolution en andere dingen wat dat hou ik nog even voor me:)

Dennis

Wil toch nog ff zeggen ik ben weer Top geholpen en altijd snelle reactie op vragen vanuit dennis afhalen was weer goed alles klopte zo als besteld.
Eerste bestelling weer gedaan 4x dragions lair 4x snowman 2x mega Mine en 1x garden party 3

Zo eerste bestelling weer gedaan. Ook mijn vergeten tas vuurwerk weer helemaal netjes verrekend. Zelfs op zondag krijg je reacties. Kan niet wachten op wat er nog gaat komen Dennis. Misschien wel Funke? ;-)

Voor MagicSjefke en de andere liefhebbers, hierbij mijn beeldmateriaal van Dragons Lair. Heerlijk 30mm spul voor in de vooravond of in grotere hoeveelheden in een show. Serieuze klappen en grote spreiding.

De Chinees had alleen wel de stickers op de lontjes omgewisseld...

Ik heb hem in ieder geval afgelopen week wederom in mijn winkelmandje gestopt. :)

Voor MagicSjefke en de andere liefhebbers, hierbij mijn beeldmateriaal van Dragons Lair. Heerlijk 30mm spul voor in de vooravond of in grotere hoeveelheden in een show. Serieuze klappen en grote spreiding.

De Chinees had alleen wel de stickers op de lontjes omgewisseld...

Ik heb hem in ieder geval afgelopen week wederom in mijn winkelmandje gestopt. :)

Zo daar komen beste klappen van af, had ik niet verwacht uit zo'n klein potje. Boeketten ook mooi groot en rond. Bedankt voor het posten Cycloon65

Zijn er nog meer Dragon Lair te krijgen Dennis? Kan momenteel niet meer dan 1bestellen

Hoi PyroJ

Ik zag het ik heb er nu nog 1 :cry:
Ik ben al in contact met me contact persoon bij Broekhoff en ik hoop dat er nog wat beschikbaar is omdat dit uitloop is namelijk vandaar in de Outlet,

Wordt vervolgd maar als je slim bent pak je wel de laatste :D

Dennis

Hoi PyroJ

Ik zag het ik heb er nu nog 1 :cry:
Ik ben al in contact met me contact persoon bij Broekhoff en ik hoop dat er nog wat beschikbaar is omdat dit uitloop is namelijk vandaar in de Outlet,

Wordt vervolgd maar als je slim bent pak je wel de laatste :D

Dennis

Eerste bestelling feit 1maal de Dragons Lair De laatste zojuist in de pocket hopelijk volgen er meer.

Balen dat ze nu al uitverkocht zijn, hoopte er nog een paar te kunnen scoren:mad:.

Nu maar hopen dat ze bij Broekhoff nog een karton hebben liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan