en bedankt ga gelijk ff koekeloeren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ligt een beetje aan de Outlet prijs. Op zich mooie sierlijke goudbak alleen effecten van de laatste cake komen wat klein over op film.
Ook wel geïnteresseerd, mits de prijs zeer aantrekkelijk is!
Is 25mm denk ik?
Is er intresse in deze box ik kan er nog aan 3 komen. ?
Ik vind hem zelf top vanwege de waaiers.
Komt er misschien nog wat van de Vita collectie van Broekhoff op?
Hoi Sunseeker
Zou je mij een pm willen sturen met wat je ongeveer zoekt dan pak ik het even op met man bij Broekhoff voor je.
Dennis
Hoi Jakob
Ik ga er achter aan voor je maar deze waren van Katan denk ik.
Heren oke ik ga hem zo op de webshop zetten de Wild Fire Broekhoff
Alleen jullie krijgen dus de Terminator dit is een omlabeling hiervan alleen overal staat het verkeerde aantal schoten bij dat filmpje van de Terminator de volgorde van schieten kunnen jullie bepalen het is geen compound.
Bekijk bijlage 44319
Afgelopen jaarwisseling 1x de dragons lair gehad zeker een aanrader door de 30mm
Ik had een lucht vol crackling nu meteen 4 besteld en misschien binnenkort nog een paar ��
Jammer maar we gaan het zelf eind van het jaar meemaken hoe dit bakkie presteert
Heren oke ik ga hem zo op de webshop zetten de Wild Fire Broekhoff
Alleen jullie krijgen dus de Terminator dit is een omlabeling hiervan alleen overal staat het verkeerde aantal schoten bij dat filmpje van de Terminator de volgorde van schieten kunnen jullie bepalen het is geen compound.
Bekijk bijlage 44319
Ik geloof dat ik hem op film heb staan. Zal morgen of van de week even voor je kijken. Was in ieder geval lekker!