Ik was gisteren de allerlaatste die weg ging. Jongen in zwart trainingspak & jas en zwarte pet. Ik stond er om 21.30 zoals gevraagd en na 5 uur kreeg ik eindelijk een half complete bestelling die serieus bestond uit 4 boxen en een paar losse artikelen. Aan het einde hebben ze van de mensen die er nog stonden de bestelnummers maar opgeschreven omdat ze met bestellingen naar buiten kwamen van mensen die inmiddels al vertrokken waren. Toen ik aan de beurt was vraagt de beste man (compagnon van Rene): "Wat moet jij?".... Uhh ja wat denk je zelf. Blijkt godverd*mme mijn bestelling allang afgevinkt te zijn?

Ik vond deze beste man sowieso vrij vervelend. Probeerde heel veel klanten gewoon af te schepen met een bult vuurwerk ter compensatie van een kleinere bult vuurwerk die zij mistte. "Accepteer gewoon" en dan irritant met je hand voor iemand zijn neus gaan staan.
Mijn bestelling werd uit eindelijk neergezet zonder dat er eigenlijk wat gezegd werd dus het leek wel alsof ik zelf moest raden wat er niet klopte. Dragon box 2 in plaats van 3 gekregen. Ik had gehoord bij de vorige klant dat de scala 25 ook miste. Daar vroeg ik naar. Rene zei toen; ohja, die miste ook, zit een ander funke potje en heb er nog wat anders in gegooid. Hij kwam aardig lamgeslagen over, wat begrijpelijk is, maargoed ik vind dat de laatste klant ook een klant is. Ik heb alles maar geaccepteerd want na ruim 5 uur was ik er echt he-le-maal klaar mee.
Dat zaken grandioos in de soep lopen in een winkel is niet voor het eerst en met een beetje communicatie en service had ik er niet eens zo'n naar gevoel aan over gehouden. Ik vind het zelf echt schandalig dat er echt totaal niks gecommuniceerd wordt, er is totaal geen service in de vorm van een beetje warmte in dat grafhok en een kopje thee of koffie kon er ook niet vanaf want het apparaat is kapot.

Ik denk dan: regel een koffiezetapparaat en laat dat ding volgas pruttelen. Dat is toch niet zo'n moeite lijkt mij en het minste wat je kan doen voor je klanten.
En als er nu maar 5 medewerkers lopen dan snap ik dat je dat niet doet maar in de 5 uur dat ik heb staan wachten zijn er meer medewerkers naar huis gegaan dan klanten, dus dan had zoiets ook wel even geregeld kunnen worden.
Tsja, al met al vond ik dit echt een zure afsluiting van een succesvolle dag maar mag blij zijn dat mijn spullen er nog redelijk waren. Denk dat er een hoop mensen bekaaider vanaf zijn gekomen. Of ik hier volgend jaar nogmaals naar toe ga: ik weet het niet..
@Leet: Ik stond aan het einde volgens mij naast je. Zwart stone island(?) pak had je aan toch? Jij hebt er aardig lang gestaan met je halve bestelling. Net als de jongen in de blauwe jas. Die kreeg om 00.30 zijn bestelling en om 02.15 kwam het missende deel. Schandalig.