[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
je krijgt compleet verkeerde bestelling uitgeleverd'
dit kan nooit door 1 vrachtwagen zijn gekomen.

kijk ook hoe ze de winkel bevoorraden
vanuit een stucadoorsbusje
2 pallets per x
voor zoveel mensen
het assortiment is veel te groot
en teveel verkocht
dit gaf het personeel zelf aan

In de eerste plaats. Lijkt mij het ook erg frustrerend om niet te krijgen waar je maanden op wacht. Dat hoort gewoon in de topic nachtmerries.

Ik neem aan dat Rene binnenkort met een uitleg gaat komen. Ik neem ook aan dat Rene absoluut de juiste intenties heeft en dat hij heeft moeten improviseren om het enigzins recht te breien en ik denk dat dit voor hem ook in de categorie verkoop nachtmerries valt.

Ik ben heel benieuwd wie hier uiteindelijk de laatste klant was en hoe laat dit was. Ik zat na een dikke 4 uur koukleumen in de auto, met 90% van mijn bestelde artikelen. Ik merkte overigens wel dat ik echt heel blij (of beter opgelucht) was om mijn bestelling ineens te zien, na al dat wachten.

Ik loop echter al vaker te verkondigen dat 'men' te snel oordeelt, dus ook nu wacht ik graag even de uitleg van Rene af. Natuurlijk is het voor niemand leuk, zeker niet voor klanten maar ook niet voor het personeel. Die jongens (en meisje) doen hun best tijdens hun marathondienst, en al die terecht zeurende klanten werken ook niet echt motiverend. Maar ook voor hen is het vechten tegen een sterk verouderd en inefficiënt proces.

Voor maandag: het personeel ging vandaag eerst uitslapen, dus ik ben benieuwd. Voor degene die gaan, bereid je er maar vast op voor dat je uren moet wachten. Als dat niet zo is, valt het heel erg mee. Als het wel zo is, just accept en omarm de charme van ellende.

Ik was 1 van de laatste gisteren. Na mij stond nog 1 jongen. Ik stond er om een uurtje of 8 en vertrok rond kwart over 2. Na bijna 6,5 uur wachten was ik op het laatst niet zo vrolijk meer. Maar daarvoor veel mensen gesproken en daardoor ging de tijd ook best wel snel! Was best gezellig.. volgend jaar een reünie doen? Alleen dan onder het genot van een drankje :p

Ik was trouwens met mijn zwager en had een zwart trainingspak aan! Misschien dat mensen mij herkennen want heb er best een tijdje gestaan

In de eerste plaats. Lijkt mij het ook erg frustrerend om niet te krijgen waar je maanden op wacht. Dat hoort gewoon in de topic nachtmerries.

Ik neem aan dat Rene binnenkort met een uitleg gaat komen. Ik neem ook aan dat Rene absoluut de juiste intenties heeft en dat hij heeft moeten improviseren om het enigzins recht te breien en ik denk dat dit voor hem ook in de categorie verkoop nachtmerries valt.

Daar gaan we vanuit. Gisteren liep hij er aardig aangeslagen bij. Had het enigszins ook met hem te doen. Hopen dat maandag niet verloopt zoals gisteren. Succes!

Deze winkel bestaat toch al een paar jaar? Dan zou het achter de schermen toch wel op rolletjes moeten lopen! Denk dat de grote van de collectie het probleem is, dan ben je zo afhankelijk van verschillende importeurs!

Ook mail er uit gedaan, geen reactie!

Denk dat de mannen vandaag even uitslapen. Even wat opladen, niet zo gek na een dagje als gister.. ruim na 2en ging de laatste klant weg, maar dan houd de werkdag nog niet op voor Rene.

Mocht hij reageren denk ik dat dit in de loop vd middag word...

De soap gaat verder lees ik, toch balen voor iedereen die er besteld heeft.

Er kan van alles gebeuren welke uiteraard onmacht is, echter lees ik hier zaken welke de winkelier echt beter in de hand heeft kunnen houden.

Ik had eigenlijk wel een reactie verwacht vanuit Arntz, deze waren namelijk ten tijde van de verkoop wel erg snel met reageren...

Ben blij dat ik me uiteindelijk niet heb laten verleiden tot bestellen als ik alles zo terug lees.

Hopelijk gaat morgen alles vlekkeloos voor klant en winkelier!!

Even een off topic vraag: Iemand hier die de El Gigante heeft meegekregen? Ik heb volgens mij 2 x compound 1...:bonk: misschien iemand met 2 x compound 2?

Ik ben blij dat ik wel bij PiroshopArntz heb besteld. Want de producten zijn verre van alledaags en dat is voor nu prettig om de nieuwschierigheid te mogen beleven. Het is spijtig dat de organisatie voor de verkoop en wsl voorbereiding op de verkoop dramatisch is gebleken. Klote voor alle betrokkenen. Hoop dat de lessen geleerd worden, en de keuzes voor de toekomst de juiste zullen zijn.

Ik was 1 van de laatste gisteren. Na mij stond nog 1 jongen. Ik stond er om een uurtje of 8 en vertrok rond kwart over 2. Na bijna 6,5 uur wachten was ik op het laatst niet zo vrolijk meer. Maar daarvoor veel mensen gesproken en daardoor ging de tijd ook best wel snel! Was best gezellig.. volgend jaar een reünie doen? Alleen dan onder het genot van een drankje :p

Ik was trouwens met mijn zwager en had een zwart trainingspak aan! Misschien dat mensen mij herkennen want heb er best een tijdje gestaan

Ik was gisteren de allerlaatste die weg ging. Jongen in zwart trainingspak & jas en zwarte pet. Ik stond er om 21.30 zoals gevraagd en na 5 uur kreeg ik eindelijk een half complete bestelling die serieus bestond uit 4 boxen en een paar losse artikelen. Aan het einde hebben ze van de mensen die er nog stonden de bestelnummers maar opgeschreven omdat ze met bestellingen naar buiten kwamen van mensen die inmiddels al vertrokken waren. Toen ik aan de beurt was vraagt de beste man (compagnon van Rene): "Wat moet jij?".... Uhh ja wat denk je zelf. Blijkt godverd*mme mijn bestelling allang afgevinkt te zijn? :confused: Ik vond deze beste man sowieso vrij vervelend. Probeerde heel veel klanten gewoon af te schepen met een bult vuurwerk ter compensatie van een kleinere bult vuurwerk die zij mistte. "Accepteer gewoon" en dan irritant met je hand voor iemand zijn neus gaan staan.

Mijn bestelling werd uit eindelijk neergezet zonder dat er eigenlijk wat gezegd werd dus het leek wel alsof ik zelf moest raden wat er niet klopte. Dragon box 2 in plaats van 3 gekregen. Ik had gehoord bij de vorige klant dat de scala 25 ook miste. Daar vroeg ik naar. Rene zei toen; ohja, die miste ook, zit een ander funke potje en heb er nog wat anders in gegooid. Hij kwam aardig lamgeslagen over, wat begrijpelijk is, maargoed ik vind dat de laatste klant ook een klant is. Ik heb alles maar geaccepteerd want na ruim 5 uur was ik er echt he-le-maal klaar mee.

Dat zaken grandioos in de soep lopen in een winkel is niet voor het eerst en met een beetje communicatie en service had ik er niet eens zo'n naar gevoel aan over gehouden. Ik vind het zelf echt schandalig dat er echt totaal niks gecommuniceerd wordt, er is totaal geen service in de vorm van een beetje warmte in dat grafhok en een kopje thee of koffie kon er ook niet vanaf want het apparaat is kapot.:shy: Ik denk dan: regel een koffiezetapparaat en laat dat ding volgas pruttelen. Dat is toch niet zo'n moeite lijkt mij en het minste wat je kan doen voor je klanten.
En als er nu maar 5 medewerkers lopen dan snap ik dat je dat niet doet maar in de 5 uur dat ik heb staan wachten zijn er meer medewerkers naar huis gegaan dan klanten, dus dan had zoiets ook wel even geregeld kunnen worden.

Tsja, al met al vond ik dit echt een zure afsluiting van een succesvolle dag maar mag blij zijn dat mijn spullen er nog redelijk waren. Denk dat er een hoop mensen bekaaider vanaf zijn gekomen. Of ik hier volgend jaar nogmaals naar toe ga: ik weet het niet..

@Leet: Ik stond aan het einde volgens mij naast je. Zwart stone island(?) pak had je aan toch? Jij hebt er aardig lang gestaan met je halve bestelling. Net als de jongen in de blauwe jas. Die kreeg om 00.30 zijn bestelling en om 02.15 kwam het missende deel. Schandalig.

Ik weet in ieder geval dat ik hier NOOIT iets ga kopen, man man man wat een verhalen. Echt een geval van zoveel mogelijk willen verkopen maar logistiek er totaal niet op voorbereid zijn, ik lees meer verhalen over duitse shops. Echt de nachtmerrie van iedere freak dat je terug moet zonder vuurwerk of totaal niet compleet. Balen gasten hopelijk komt het goed.

Jongens, ik wil nogmaals wel benadrukken dat de sfeer echt wel oké was. Iedereen zat in hetzelfde schuitje en je zag ook echt de wanhoop op de gezichten gedrukt van de medewerkers. Het is jammer, maar ook voor mij was dit de laatste keer. Er kwam geen excuus, en zoals pyro-freak al zei: je moest de vervanger maar gewoon accepteren. Die jongen met die gebroken poot kreeg van mij echt totaal geen sympathie. Miste je een cake, dan pakte hij maar wat anders. Hij had geen productkennis maar het wat pure shitzooi. Jammer jongens, het was gezellig, maar dit is één keer en niet weer.

Ik was gisteren de allerlaatste die weg ging. Jongen in zwart trainingspak & jas en zwarte pet. Ik stond er om 21.30 zoals gevraagd en na 5 uur kreeg ik eindelijk een half complete bestelling die serieus bestond uit 4 boxen en een paar losse artikelen. Aan het einde hebben ze van de mensen die er nog stonden de bestelnummers maar opgeschreven omdat ze met bestellingen naar buiten kwamen van mensen die inmiddels al vertrokken waren. Toen ik aan de beurt was vraagt de beste man (compagnon van Rene): "Wat moet jij?".... Uhh ja wat denk je zelf. Blijkt godverd*mme mijn bestelling allang afgevinkt te zijn? :confused: Ik vond deze beste man sowieso vrij vervelend. Probeerde heel veel klanten gewoon af te schepen met een bult vuurwerk ter compensatie van een kleinere bult vuurwerk die zij mistte. "Accepteer gewoon" en dan irritant met je hand voor iemand zijn neus gaan staan.

Mijn bestelling werd uit eindelijk neergezet zonder dat er eigenlijk wat gezegd werd dus het leek wel alsof ik zelf moest raden wat er niet klopte. Dragon box 2 in plaats van 3 gekregen. Ik had gehoord bij de vorige klant dat de scala 25 ook miste. Daar vroeg ik naar. Rene zei toen; ohja, die miste ook, zit een ander funke potje en heb er nog wat anders in gegooid. Hij kwam aardig lamgeslagen over, wat begrijpelijk is, maargoed ik vind dat de laatste klant ook een klant is. Ik heb alles maar geaccepteerd want na ruim 5 uur was ik er echt he-le-maal klaar mee.

Dat zaken grandioos in de soep lopen in een winkel is niet voor het eerst en met een beetje communicatie en service had ik er niet eens zo'n naar gevoel aan over gehouden. Ik vind het zelf echt schandalig dat er echt totaal niks gecommuniceerd wordt, er is totaal geen service in de vorm van een beetje warmte in dat grafhok en een kopje thee of koffie kon er ook niet vanaf want het apparaat is kapot.:shy: Ik denk dan: regel een koffiezetapparaat en laat dat ding volgas pruttelen. Dat is toch niet zo'n moeite lijkt mij en het minste wat je kan doen voor je klanten.
En als er nu maar 5 medewerkers lopen dan snap ik dat je dat niet doet maar in de 5 uur dat ik heb staan wachten zijn er meer medewerkers naar huis gegaan dan klanten, dus dan had zoiets ook wel even geregeld kunnen worden.

Tsja, al met al vond ik dit echt een zure afsluiting van een succesvolle dag maar mag blij zijn dat mijn spullen er nog redelijk waren. Denk dat er een hoop mensen bekaaider vanaf zijn gekomen. Of ik hier volgend jaar nogmaals naar toe ga: ik weet het niet..

@Leet: Ik stond aan het einde volgens mij naast je. Zwart stone island(?) pak had je aan toch? Jij hebt er aardig lang gestaan met je halve bestelling. Net als de jongen in de blauwe jas. Die kreeg om 00.30 zijn bestelling en om 02.15 kwam het missende deel. Schandalig.

Ja klopt dat was ik. Jammer je niet even gesproken te hebben! Gelukkig dat je wel zo’n beetje alles uitgeleverd heb gekregen. Maar inderdaad, ik heb daar 6,5 uur gewacht en er was helemaal niets te drinken of iets. De koffie was al op maar na zo’n tijd heb je behoorlijke dorst.

Hopelijk trekken ze een leer voor maandag mocht het dan ook in de soep lopen.

Ik weet in ieder geval dat ik hier NOOIT iets ga kopen, man man man wat een verhalen. Echt een geval van zoveel mogelijk willen verkopen maar logistiek er totaal niet op voorbereid zijn, ik lees meer verhalen over duitse shops. Echt de nachtmerrie van iedere freak dat je terug moet zonder vuurwerk of totaal niet compleet. Balen gasten hopelijk komt het goed.
Ja, dat hadden we door qua het veel willen verkopen. Als je hier zo'n topic opzet, dan moet je rekenen op veel bestellingen. Jammer dat je dat dan niet aankunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan