Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen idee, er waren er ook maar weinig die hun geld terug vroegen. Ook omdat iedereen weet dat je voor hetzelfde geld nu de helft minder krijgt tijdens de losse verkoop.Hoe zit dat eigenlijk, wanneer moet een winkelier het geld terug geven? Ze kunnen niet van je verwachten dat je 4 uur ga staan wachten!
Ik hoop dat als ik met 1600 bij een winkel aankom, ze wel een mooi prijsje kunnen maken!Ik heb geen idee, er waren er ook maar weinig die hun geld terug vroegen. Ook omdat iedereen weet dat je voor hetzelfde geld nu de helft minder krijgt tijdens de losse verkoop.
trieste bedoeling
ik kom hier nooit meer
bijna 5 uur gewacht
geen koffie geen info hellemaal niks
de enige die een dikke 10 verdiennen
zijn de klantvriendelijke jonge gasten
maar daar is ook alles mee gezecht
Ik heb geen idee, er waren er ook maar weinig die hun geld terug vroegen. Ook omdat iedereen weet dat je voor hetzelfde geld nu de helft minder krijgt tijdens de losse verkoop.
Ik hoop dat als ik met 1600 bij een winkel aankom, ze wel een mooi prijsje kunnen maken!
Helaas gaat dat niet, ik moet daarna werken!Je geld terughalen... een andere winkel zoeken. Spul uitzoeken enzo kost ook veel tijd. Misschien kan je dan beter wachten. Stel je krijgt 80% tot 90% van je bestelling wel en de voor de rest regel je geld terug of een vervangend artikel. Dan was het even vervelend maar valt de schade mee. Stel je erop in... neem een pak kaarten mee, wat te drinken... thermo-ondergoed
Vorig jaar houlerwijk geweest... Dat was top geregeld!Eén defecte vrachtwagen en het is chaos...vorig jaar vanuit Groningen geweest en was toppie
wat een drama zeg niet alleen voor ons maar ook voor de medewerkers.
ze deden hun uiterste best maar ze kregen het gewoon niet op orde.
door de sfeer onder de freaks was het nog enigszins uit te houden maar 5 en half uur is wel heel lang.
ik was daar om kwart over 8, en ging uiteindelijk om 2 uur naar huis.
ik kreeg om kwart voor 12 mijn eerste deel van de bestelling en om 10 voor 2 het laatste.
Ik baal wel want mijn bestelde karton titanium salute
en 2x double deck purple waren er niet meer.
Hier heb ik als vervanger meegekregen de volledige 100sh compound serie van hun zelf.
En voor 1 fermata 100sh heb ik een snowblind gekregen.
Best prima maar ja niet wat ik besteld heb.
het meest vervelende is nog dat ik wel 3 andere met een karton ti salutes heb zien vertrekken.
en wel 5/6 fermata's. dat is toch wel heel zuur.
Mede freaks bedankt voor de gezelligheid.
ik was die gozer met lang haar.
En veel succes voor Rene voor de komende dagen.
Helaas gaat dat niet, ik moet daarna werken!
Eén defecte vrachtwagen en het is chaos... vorig jaar vanuit Groningen geweest en was toppie