[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit dat eigenlijk, wanneer moet een winkelier het geld terug geven? Ze kunnen niet van je verwachten dat je 4 uur ga staan wachten!

Hoe zit dat eigenlijk, wanneer moet een winkelier het geld terug geven? Ze kunnen niet van je verwachten dat je 4 uur ga staan wachten!
Ik heb geen idee, er waren er ook maar weinig die hun geld terug vroegen. Ook omdat iedereen weet dat je voor hetzelfde geld nu de helft minder krijgt tijdens de losse verkoop.

trieste bedoeling
ik kom hier nooit meer
bijna 5 uur gewacht
geen koffie geen info hellemaal niks
de enige die een dikke 10 verdiennen
zijn de klantvriendelijke jonge gasten
maar daar is ook alles mee gezecht

Ik heb geen idee, er waren er ook maar weinig die hun geld terug vroegen. Ook omdat iedereen weet dat je voor hetzelfde geld nu de helft minder krijgt tijdens de losse verkoop.
Ik hoop dat als ik met 1600 bij een winkel aankom, ze wel een mooi prijsje kunnen maken!

trieste bedoeling
ik kom hier nooit meer
bijna 5 uur gewacht
geen koffie geen info hellemaal niks
de enige die een dikke 10 verdiennen
zijn de klantvriendelijke jonge gasten
maar daar is ook alles mee gezecht

Vooral die jongen met die gebroken poot die er al vanaf 03:30 stond!
En nog gewoon de een skyline on fire uit de bus laaide..

Ik hoop dat René wel met uitleg komt, en wat duidelijkheid geeft over maandag! Kruitstres barst behoorlijk los bij mij! Grr

Gisteren mijn bestelling opgehaald. Binnen een half uur weer buiten. Ik had even snel alles gecontroleerd.
Dat had ik beter iets beter kunnen doen. Ik mis nu de thunderking bulk 100 en de sparks. Gelukkig zaten mijn grote cakes er allemaal wel bij. Zoals ik hoor hier op het forum is er slordig ingepakt. Ik ga er niet meer voor heen rijden, dan zijn de benzine kosten hoger dan de spullen die ik moet ophalen. Gaat om 25 euro in totaal. Wel jammer want dat waren de thunderkings voor mijn kids. Deze moet ik nu in de losse verkoop gaan halen. Je zag aan de wedewerkers dat ze er een beetje doorheen waren. Verder lekkere oliebollen en koffie. Kwam toevallig Rommetje tegen. Die herkende mij aan mijn stem. Hahha

Ik hoop dat als ik met 1600 bij een winkel aankom, ze wel een mooi prijsje kunnen maken!

Je geld terughalen... een andere winkel zoeken. Spul uitzoeken enzo kost ook veel tijd. Misschien kan je dan beter wachten. Stel je krijgt 80% tot 90% van je bestelling wel en de voor de rest regel je geld terug of een vervangend artikel. Dan was het even vervelend maar valt de schade mee. Stel je erop in... neem een pak kaarten mee, wat te drinken... thermo-ondergoed

wat een drama zeg niet alleen voor ons maar ook voor de medewerkers.
ze deden hun uiterste best maar ze kregen het gewoon niet op orde.
door de sfeer onder de freaks was het nog enigszins uit te houden maar 5 en half uur is wel heel lang.
ik was daar om kwart over 8, en ging uiteindelijk om 2 uur naar huis.

ik kreeg om kwart voor 12 mijn eerste deel van de bestelling en om 10 voor 2 het laatste.
Ik baal wel want mijn bestelde karton titanium salute
en 2x double deck purple waren er niet meer.
Hier heb ik als vervanger meegekregen de volledige 100sh compound serie van hun zelf.
En voor 1 fermata 100sh heb ik een snowblind gekregen.
Best prima maar ja niet wat ik besteld heb.

het meest vervelende is nog dat ik wel 3 andere met een karton ti salutes heb zien vertrekken.
en wel 5/6 fermata's. dat is toch wel heel zuur.

Mede freaks bedankt voor de gezelligheid.
ik was die gozer met lang haar.
En veel succes voor Rene voor de komende dagen.

Wat een nare ervaringen hier zeg. Zelf ook niet helemaal tevreden zoals ik eerder schreef maar dat valt dan allemaal nog mee met jullie tijden van +3uur wachten.

Ik hoop echt voor deze winkel dat ze vandaag de boel op orde kunnen trekken. Wellicht een uitzendbureau bellen voor wat extra handjes de komende 2 dagen?

Wellicht een idee om van de zomer een bbq te organiseren met een klein showtje voor de deur voor alle gedupeerde freaks?

Ik was hier ook gisteren ochtend. We kwamen rond half 10 aan en het was aardig druk. Stond zo’n 30 man binnen gok ik. Na een bak koffie omdat het steenkoud was had ik al een beetje door dat het een lange koude ochtend zou worden. Ik hoorde zo links en rechts dat bestellingen niet compleet waren of dat producten niet geleverd waren, dus ik hield me hart vast. Na zo’n 2,5 uur wachten kwam een medewerker naar me toe wat mijn naam was, hij ging het in orde maken totdat ik alles had. Na een half uur kwam er wat door de deur, gecontroleerd bij de auto met de medewerker en de ontbrekende producten werden gelijk gepakt, maar niet alles want dat zat in een bus die al enige tijd met pech stond.

Ik moet maandag terug hier heen om nog wat op te halen wat ontbreekt. Zit hiervoor 4 uur in de auto kost me een halve dag en een tank benzine en dan is het nog de vraag of het er dan wel is.

Vorig jaar ben ik hier ook geweest toen stond ik zo weer buiten. René is een prima kerel die een hart voor zijn zaak heeft en altijd duidelijk communiceert via de mail.

Ik hoop dat ze vandaag even gaan reorganiseren en de balans op gaan maken wat er nou echt fout ging.

Maandag nieuwe kansen we gaan het zien.

Hoe laat zijn ze overigens open maandag?

Je geld terughalen... een andere winkel zoeken. Spul uitzoeken enzo kost ook veel tijd. Misschien kan je dan beter wachten. Stel je krijgt 80% tot 90% van je bestelling wel en de voor de rest regel je geld terug of een vervangend artikel. Dan was het even vervelend maar valt de schade mee. Stel je erop in... neem een pak kaarten mee, wat te drinken... thermo-ondergoed
Helaas gaat dat niet, ik moet daarna werken!

wat een drama zeg niet alleen voor ons maar ook voor de medewerkers.
ze deden hun uiterste best maar ze kregen het gewoon niet op orde.
door de sfeer onder de freaks was het nog enigszins uit te houden maar 5 en half uur is wel heel lang.
ik was daar om kwart over 8, en ging uiteindelijk om 2 uur naar huis.

ik kreeg om kwart voor 12 mijn eerste deel van de bestelling en om 10 voor 2 het laatste.
Ik baal wel want mijn bestelde karton titanium salute
en 2x double deck purple waren er niet meer.
Hier heb ik als vervanger meegekregen de volledige 100sh compound serie van hun zelf.
En voor 1 fermata 100sh heb ik een snowblind gekregen.
Best prima maar ja niet wat ik besteld heb.

het meest vervelende is nog dat ik wel 3 andere met een karton ti salutes heb zien vertrekken.
en wel 5/6 fermata's. dat is toch wel heel zuur.

Mede freaks bedankt voor de gezelligheid.
ik was die gozer met lang haar.
En veel succes voor Rene voor de komende dagen.

Heel veel producten zijn niet bij de juiste mensen terecht gekomen. Zag mensen die een later afhaaltijdstip hadden bijvoorbeeld met de serenity van EVO vertrekken terwijl ik hem uiteindelijk niet gekregen heb en nu een of andere topic box heb gekregen. Prima op zich maar niet wat ik besteld heb

je krijgt compleet verkeerde bestelling uitgeleverd'
dit kan nooit door 1 vrachtwagen zijn gekomen.

kijk ook hoe ze de winkel bevoorraden
vanuit een stucadoorsbusje
2 pallets per x
voor zoveel mensen
het assortiment is veel te groot
en teveel verkocht
dit gaf het personeel zelf aan

Eén defecte vrachtwagen en het is chaos... vorig jaar vanuit Groningen geweest en was toppie

Nu je het zegt, vorig jaar had Haokan Pijnacker op 28 december ook een dramadag, o.a. iets met een brandje bij de buren. Ook hele lange wachtrijen daardoor. De 30e 's ochtends stond ik binnen 5 minuten weer buiten. Ging het heel erg soepel. Het biedt dus hoop voor morgen. Maar er was bij Arentz wel meer aan de hand dan dat alleen... :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan