Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook net weer thuis...19:30 binnen en 22:30 weer buiten.
Nog niet eerder meegemaakt hier, moet zeggen als er dan in het logistieke proces een aantal dingen fout gaan dan zit gelijk alles tegen.
Vrachtwagen met pech en mensen die in de ochtend niet hun bestelling komen ophalen of nieuwe medewerkers die ingewerkt moeten worden en zo nog een paar zaken...
In mijn geval stond ik te wachten op een kartonnetje Piromax Ti-salute blokjes en wat losse cakes.
Mijn order was al gepicked en mijn kartonnetje Piromax stond op de kar maar mijn losse cakes waren pleite terwijl ze al op de picklijst aangevinkt waren dat ze gepicked waren en klaar moesten staan.
Kans is dus zeer aannemelijk dat iemand anders er met mijn bestelling vandoor is gegaan.
Dit zijn dus zaken die extra tijd vergen om weer in orde te maken en terwijl iedereen de benen uit z'n kont loopt, komen er meer mensen hun bestelling ophalen.
Nog even met een paar vuurwerkliefhebbers staan praten, dat lange wachten schept toch een soort van verbroedering en ik merkte toch veel ongenoegen onder de aanwezigen. We maakten er maar een lolletje van als het licht weer eens uitviel en probeerden er maar het beste van te maken.
Uiteindelijk is toch alles weer in orde gemaakt en heb nog wat extra spul meegekregen, snap de teleurstelling van veel mensen maar ik snap ook dat als er dingen fout gaan er dan ook gelijk van alles fout gaat.
René en z'n team zullen toch nog eens moeten kijken hoe ze deze grote groep van mensen op een snellere manier kunnen gaan bedienen in de toekomst.
Wellicht een keer gaan praten met Vuurwerkstore Holten, hier hoorde ik veel mensen erg positief over praten m.b.t. de doorvoer.
Blijf het een leuke toko vinden en ben er volgend jaar gewoon weer bij![]()
Klinkt me toch heel bekend, heb ik niet de hele avond naast jou gestaan?
Denk inderdaad dat we bij elkaar stonden haha, goed gezelschap scheelt een hoop.![]()
Was inderdaad gezellig rechtsvoor bij het deurtje waar meer naar binnen ging en 1x per 15-30 minuten wat naar buiten ging... Vind dat iedereen er vrij rustig onder bleef met wachters van 2-4 uur... Moet je eens voorstellen als je in een restaurant had gezeten met deze wachttijden....
Yep heb er de hele avond met mijn broer gestaan, hebben al met al wel kunnen lachen om de logistieke chaos en de 4 jongens achter de balie die er voor de sier een beetje bijstonden. De vrouw die continue met de orders van klanten naar de opslag liep was ook vermakelijk, denk dat daar op een gegeven moment een stapel papier lag wat vergelijkbaar is met de stapels papier bij de belastingdienst....Lijkt me de volgende keer geen slecht idee van dat bier en versnaperingen, past goed bij de dartstream die ik al had opstaan op de telefoon haha
Jaa klopt, meteen achter jullie. Jullie zijn inderdaad gegaan na eff kort met René te hebben gesproken. Was rond half 10 - 10 dacht ik zo? Had zelf rond half 11 de bestelling, toch nog maar eff gewacht, woon op een klein half uurtje maar nog eens terug kwam me niet echt uit met werk, toch geloond dus uiteindelijk.
Was rond kwart over 10 half 11. Dus niet zo gek lang meer geduurd dus. Ook nog kleine spul meegekregen?
Yep al het kleine spul is geleverd, daar heb ik me wel over verbaasd. De tropic vulcan en Piromax spul is gewoon geleverd
Pff heel bizar dit wat je leest. De kortingen waren erg hoog maar het loont zich totaal niet uit op deze manier. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden want dit gaat ze minimaal de helft van de klanten kosten zo voor volgend jaar.
Mee eens. Betaal volgend jaar wel iets meer op een andere locatie waar je maximaal een klein uurtje moet wachten dan de 3 uur die ik vanavond heb gestaan. Ben benieuwd of er nu nog mensen staan. BergVW, of iemand, nog daar?
Ik sta er nog en mijn bestelling moeten ze nog pakken... Ben de laatste.
Staan nog wel twee andere mensen met half complete bestellingen. Schandalig.