[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben precies op een moment gearriveerd toen het rustig was, kwartier daarna was het erg druk heb zelf ook ongeveer 30 minuten moeten wachten omdat er dingen mistte wat overigens goed opgelost is
Personeel doet er alles aan om het bij te benen maar heb ook alleen maar grote bestellingen de deur uit zien gaan.
Was wel een goed sfeertje bij ons aan de tafel samen met een paar andere freaks :thumbsup:

Momenteel sta ik in de shop. Het is ontzettend druk, 1 dame zit een stapel formuliertjes door de zoeken naar de juiste order. Ondertussen staat er kleine 40 man nog te wachten. Winkel gaat om precies 7 min dicht en staat nog kleine 30 man te wachten op de bestelling en kleine 30 man om z’n formuliertjes af te geven. Snap best dat in een vuurwerk winkel werken zwaar is. Maar dit gaat totaal niet, dit komt puur door de freakacties.

Momenteel sta ik in de shop. Het is ontzettend druk, 1 dame zit een stapel formuliertjes door de zoeken naar de juiste order. Ondertussen staat er kleine 40 man nog te wachten. Winkel gaat om precies 7 min dicht en staat nog kleine 30 man te wachten op de bestelling en kleine 30 man om z’n formuliertjes af te geven. Snap best dat in een vuurwerk winkel werken zwaar is. Maar dit gaat totaal niet, dit komt puur door de freakacties.

Heel vreemd allemaal. De winkel gaat om 21.00 dicht maar mijn bestelling staat op 21.30..?

Toch wel heel treurig voor iedereen die staat te wachten. Ben nog in dubio.

Fijn hé de goeie prijzen en mega collectie waar maar de helft van aanwezig is!!! Ik kies toch liever voor een eurotje meer.
Alles geleverd, snel geholpen, klantvriendelijk en geen gezeur!!

25 min verder, 1 doosje de deur uit. Voor mensen die nu nog komen ik zou lekker thuis blijven, kon nog wel 2 uur duren vanaf nu

Fijn hé de goeie prijzen en mega collectie waar maar de helft van aanwezig is!!! Ik kies toch liever voor een eurotje meer.
Alles geleverd, snel geholpen, klantvriendelijk en geen gezeur!!

Zeker waar, iets om over na te denken voor volgend jaar.......

Maandag voor 2 sloffen Katan rotjes die kant op. Moet zakt me een beetje in de schoenen nu ik dit lees, heb namelijk niet heel de dag de tijd..

Ben heel benieuwd hoe dit dan maandag gaat! De vervangers die ze nu meegeven.. gaan die dan misschien ten koste van de bestellingen van maandag? Met andere woorden; moet ik me nou zorgen gaan maken haha

Maandag tussen 7en8 mijn bestelling halen, hoop dat René dan all zaakjes weer op orde heeft! Hoelaat gaan ze maandag open?

Ben heel benieuwd hoe dit dan maandag gaat! De vervangers die ze nu meegeven.. gaan die dan misschien ten koste van de bestellingen van maandag? Met andere woorden; moet ik me nou zorgen gaan maken haha
Doe maar wel, vele producten niet op voorraad. En ik moet mijn bestelling nog krijgen dus ik vrees nog!

Oke dus het zal niet zo zijn dat er morgen een nieuwe levering uit de bunker is zodat ze maandag weer netjes vanaf 0 beginnen?

Maandag tussen 7en8 mijn bestelling halen, hoop dat René dan all zaakjes weer op orde heeft! Hoelaat gaan ze maandag open?

Op de site staat dit..:

Openingstijden 2019:
zaterdag 28 december 2019 08:00 - 21:00 uur
zondag 29 december 2019 gesloten (online bestellen kan wel)
maandag 30 december 2019 08:00 - 21:00 uur
dinsdag 31 december 2019 08:00 - 18:00 uur

Met de juiste papieren mag je wel bedrijfsmatig vervoeren, dat is dus geen probleem ;)

Ja precies daar doel ik op. Ze zouden, mits juiste papieren, wel morgen de bunker in Zutphen aan kunnen vullen zodat ze maandag weer goed de dag beginnen.

Laten we het hopen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan