[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling geplaatst:

1x Chrys Rain Variation
1x Scala S25-B
1x Red Blue
1x Kylin
1x Cracker Jack
2x Mount Lu
3x Thunderking Bulk

Maar het zooooooooooooo mooi, zie ook de daylight producten van Zena Belgie

Haha daar ben ik het zeker mee eens! Zena heeft/had inderdaad prachtig daylight spul. Echter zijn de daylight producten vaak een stuk duurder dan normaal vuurwerk. Zie bijvoorbeeld de Red/green/blue wall van Zena of single shots met rookstaarten. Dit zal daarom onder andere in Nederland niet goed lopen. En wat ik al eerder zei, ook door de aangepaste afsteektijden hier.

Beste rene,

Kan de 'Shape Shifter' van Evolution Fireworks en het een en ander van de budgetserie 'German Power Collection' van Cafferata vuurwerk misschien ook nog op de site komen? En de topper 'Massive' van Burnit vuurwerk(totaal)? :D

Kunnen jullie de Shark cakes van Dextrin verkopen? Dit zijn de beste goedgekeurde F2 salute cakes op de markt. Ze staan erg open voor nieuwe klanten, contact gegevens zijn te vinden op www.dextrin.pl of via FB.

Beste rene,

Kan de 'Shape Shifter' van Evolution Fireworks en het een en ander van de budgetserie 'German Power Collection' van Cafferata vuurwerk misschien ook nog op de site komen? En de topper 'Massive' van Burnit vuurwerk(totaal)? :D

Wij zijn nu eerst aan het kijken wat we er nog bij willen hebben uit Duitsland en Polen.
Daarna kijken we of er nog plek is voor andere merken uit Nederland maar je weet nooit wat we onderweg nog tegenkomen :)

Beste Rene,

U bent een strijder onder de winkeliers, echt unieke producten haal je naar Nederland. Mijn complimenten, het enige wat mijn wens nog zou zijn zijn daylight producten. Kunt u proberen ergens daylight singleshots of cakes vandaan te halen? Hopelijk wilt u dit proberen. Bij voorbaat dank.

Ja idd lekkere daylight single shots met kneiterharde burst en verschillende kleuren rookstaart zou prachtige toevoeging zijn....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan