VesperCycloon
VWC lid
Hier een betere straatfilmpje van de Funke Gold blue
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi bakkie voor die prijs. Vind alleen het verschil met de straatfilmpjes wel aanzienlijk. Dat is immers ook de meest gehoorde reactie vanuit de criticasters op Funke. Als voorbeeld een straatfilmpje van dezelfde cake:
Zijn dit nu Funke-artikelen die jullie via Duitsland inkopen of maakt dit onderdeel uit van het NL Funke/Luypaers-programma?
Maargoed, niet zo negatief tegen je mede winkeliers he lolz![]()
Word zeker warm onder de voeten nu er een grote concurrent in het oosten zit(sorry haha, moest hem maken)
7,50...die zit in de wagen
Net als nog veel te veel
Wel overige dingen flink aan de prijs (Supernaut €239,95 waar je die bij Zena Belgie voor €160,- kocht destijds).
Zijn alle cakes en boxen batch 2018?
Bijna allemaal
Hoho, ik reageer als gizmo en niet als winkelier heh! Ben en blijf zelf ook een vuurwerkliefhebber... Warm onder de voeten krijgen we het van onze top sportschoenen maar niet van een andere winkel hoor, wij gaan nog steeds als een dolle. Deze winkel zit ook niet bepaald om de hoek. Daarnaast kijk ik zeker ook zakelijk naar Funke maar de ervaringen lopen zo enorm uiteen dat er geen pijl op valt te trekken en dus ben ik benieuwd naar de ervaringen van anderen, ook van andere winkeliers. Daar is dit forum toch o.a. voor bedoeld, het delen van info, kennis en ervaringen? Voel me verder niet aangevallen hoor maar verduidelijk het wel graag!