[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn beurs krijgt alweer een zenuwinzinking :confused:. Gerrit komt ongetwijfeld weer met aanbiedingen waarbij het lastig wordt om de knip gesloten te houden. Maar zolang het nog kan :biertje:

Kunnen we niet gewoon geduldig afwachten?, Gerrit is sinterklaas niet, ook al lijkt dat soms wel zo. Vergeet niet dat alles wat nu op de site staat al in de aanbieding is en dan toch nog constant vragen of het (nog meer) in de aanbieding kan. Die outblast kost nu al een fractie van de adviesprijs die hij ooit had.

Kunnen we niet gewoon geduldig afwachten?, Gerrit is sinterklaas niet, ook al lijkt dat soms wel zo. Vergeet niet dat alles wat nu op de site staat al in de aanbieding is en dan toch nog constant vragen of het (nog meer) in de aanbieding kan. Die outblast kost nu al een fractie van de adviesprijs die hij ooit had.

Je haalt me de woorden uit de mond!! Geduld is een schone zaak en als het niet in de aanbieding komt heb je gewoon pech koop al die producten eens bij een niet freak winkel betaal je met gemak het dubbele voor de prijs die Gerrit aanbied.

Haha zo te zien wordt het de drie dolle dwazen dagen bij megavuurwerk dit weekend. Fijn dat me wekker al om 6 uur gaat. Kom maar op met die aanbiedingen. Sommige artikelen zullen snel uitverkocht raken, zoals die eenzame espada palm box en die 2 colourful city :p

Haha zo te zien wordt het de drie dolle dwazen dagen bij megavuurwerk dit weekend. Fijn dat me wekker al om 6 uur gaat. Kom maar op met die aanbiedingen. Sommige artikelen zullen snel uitverkocht raken, zoals die eenzame espada palm box en die 2 colourful city :p

Hallo,

Niet alles wordt goed koper:rolleyes:
Maar inderdaad morgen ochtend rond 07.00 uur staan de aanbiedingen op de site.

Gerrit

Laatst bewerkt:

colourfull city is 2018 versie dus denk nie dat die heel snel gaat.

Gelukkig nog iemand die het wel begrijpt. Voor sommigen is het nooit genoeg.

Ik wacht nu al op de posts van mensen die 5 euro terugvrsgen omdat hun product morgen iets goedkoper is dan toen zij het kochten.

Betaalrekening aangevuld voor gerrit... ben benieuwd.
Nog bedankt trouwens dat je op verzoek de cubic thunder langer hebt laten staan. Gaat morgen zeker bij. Top kerel ben je.:sint:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan