[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt goed voor mij Gerrit, alleen t zal ondanks de mooie prijzen weer een aanslag zijn op mijn portemonnee, maar super dat je voor iedereen de hobby en traditie op deze wijze betaalbaar probeert te houden!

Met een knallende groet uit Rouveen!

Hallo,

Dank je wel Meneer Rouveen.

Gerrit

Hey Gerrit :)

Komt heeuuul toevallig van royal morgen iets in de actie? Denk dan zelf aan de xenon, skycrowns,Northernlight, gammaburst:angel:neemt niet wegdat de gold strike van elite ook leuk is:p

Komt heeuuul toevallig van royal morgen iets in de actie? Denk dan zelf aan de xenon, skycrowns,Northernlight, gammaburst:angel:neemt niet wegdat de gold strike van elite ook leuk is:p

Die zijn nu al allemaal met minimaal 50% korting..

Deze zijn ook al in de weekendaanbieding geweest... iig de sky crowns want die heb ik besteld met wat dumbum shots

Beste Gerrit,

De Big Chill 10-pack, zijn deze met productiedatum 2019? Want heb gelezen dat deze vorig jaar niet top waren, 2019 zou dus een betere versie zijn.

Beste Gerrit,

De Big Chill 10-pack, zijn deze met productiedatum 2019? Want heb gelezen dat deze vorig jaar niet top waren, 2019 zou dus een betere versie zijn.
De Big Chill is dit jaar nieuw, het ging afgelopen jaar om een andere single shot van Broekhoff die slecht presteerde vandaar dat deze op de markt is gebracht.

Beste Gerrit,

Big Chill is nieuw, je bedoelt waarschijnlijk de Red Dawn en Sky Hunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan