[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe ziet zown bevestiging eruit? Ik heb alleen een email gehad met bedankt voor de betaling met een lijst van producten. Is dit ook de afhaalbon of moet ik nog wat ontvangen?

Hoe ziet zown bevestiging eruit? Ik heb alleen een email gehad met bedankt voor de betaling met een lijst van producten. Is dit ook de afhaalbon of moet ik nog wat ontvangen?

Op die mail staat een ordernummer, die mail is je afhaalbewijs. :)

Laatst bewerkt:
Zo, lekker even de laatste 3 Secret Salute besteld.
Toch mezelf nog maar een kadootje gedaan van 2x Outblast, 2x Zombie Zone en 2x Rapid Rampage :)

@Gerrit: dit is mijn 2e bestelling bij jou, maar heb van beide geen bevestiging per e-mail ontvangen...

Die Outblast van Megavuurwerk is echt Mega goed!!
Dacht 2 jaar geleden die erbij te kopen en was Mega verast!
Dit jaar komt die er zeker 2x bij, dat wordt hoe dan ook een Mega spektakel.
Megavuurwerk heeft er gelukkig geen Mega prijs van gemaakt, integendeel...

Even zonder dollen, had destijds een 40 tal cakes en dit was zeker 1 van de toppers en dat zag ik niet aankomen! Dit jaar komt die er echt 2x bij.

Hallo Gerrit,

Is het mogelijk dat je meer producten van de Elite collectie gaat toevoegen,zitten nog wel een aantal mooie producten tussen.

Tis rustig hier. Gerrit op een welverdiende vakantie :D Of is alles wat nu in de bunker ligt en/of opgekocht bij leveranciers op de site gezet en is het wachten op de nieuwe producten?

Als iedereen die aantallen besteld,dan kan Gerrit alleen al een vrachtauto met Sirens&Sirens Salvo laten aanrukken.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan