[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat je nog 1 losse zombie zone te koop hebt, maar ook nog 2x een karton.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld 3 losse te bestellen? Of blijft het de combinatie zoals die nu is?

Ik zie dat je nog 1 losse zombie zone te koop hebt, maar ook nog 2x een karton.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld 3 losse te bestellen? Of blijft het de combinatie zoals die nu is?

Of gewoon een karton afnemen:D, prachtig spul en uitloop product. Maar is een flinke aanslag in vele vuurwerk budgetten. Zelf schiet ik een karton in de finale met daarna 16x secret salute.

Met mezelf afgesproken dit jaar niet zo vroeg de eerste bestelling eruit te gooien, is helaas niet gelukt. Je wordt bedankt Gerrit! :D

Zo, lekker even de laatste 3 Secret Salute besteld.
Toch mezelf nog maar een kadootje gedaan van 2x Outblast, 2x Zombie Zone en 2x Rapid Rampage :)

@Gerrit: dit is mijn 2e bestelling bij jou, maar heb van beide geen bevestiging per e-mail ontvangen...

Zo, lekker even de laatste 3 Secret Salute besteld.
Toch mezelf nog maar een kadootje gedaan van 2x Outblast, 2x Zombie Zone en 2x Rapid Rampage :)

@Gerrit: dit is mijn 2e bestelling bij jou, maar heb van beide geen bevestiging per e-mail ontvangen...

Check je spam / ongewenste email map even, helaas is dat nog steeds een probleem. Ik zou het toch nog een keer bij je website man neerleggen Gerrit. Ze mogen ook contact met mij opnemen om het probleem uit te leggen.

Heb ook al 2 bestellingen gedaan, maar ook nooit wat ontvangen. Ook niet in spam, Gerrit heeft er een opgestuurd en bij de 2e heb ik er rekening mee gehouden. Gewoon screenshotje maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan