[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren oke ik ga hem zo op de webshop zetten de Wild Fire Broekhoff:blink:

Alleen jullie krijgen dus de Terminator dit is een omlabeling hiervan alleen overal staat het verkeerde aantal schoten bij dat filmpje van de Terminator de volgorde van schieten kunnen jullie bepalen het is geen compound.

55cdd913e45dc1fceb895d4406e34204.png

Afgelopen jaarwisseling 1x de dragons lair gehad zeker een aanrader door de 30mm
Ik had een lucht vol crackling nu meteen 4 besteld en misschien binnenkort nog een paar 😋

Afgelopen jaarwisseling 1x de dragons lair gehad zeker een aanrader door de 30mm
Ik had een lucht vol crackling nu meteen 4 besteld en misschien binnenkort nog een paar ��

Heb je die toevallig gefilmd? Mijn maatje is ook helemaal crackling fsn..heb er toen ze online kwamen ook gelijk 4 besteld

Heren oke ik ga hem zo op de webshop zetten de Wild Fire Broekhoff:blink:

Alleen jullie krijgen dus de Terminator dit is een omlabeling hiervan alleen overal staat het verkeerde aantal schoten bij dat filmpje van de Terminator de volgorde van schieten kunnen jullie bepalen het is geen compound.

Bekijk bijlage 44319

Ik geloof dat ik hem op film heb staan. Zal morgen of van de week even voor je kijken. Was in ieder geval lekker!

Dat zo top zijn die wil ik ook wel zien helaas had ik hem zelf niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan