[Freakactie 2019] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ramon kan je aan Decibull wrecking balls grootverpakking komen? Of eventeel heel karton?

Deze zijn uit de collectie bij Vuurwerkvisie, we hebben wel de Giga Balls in ons assortiment dat is in principe hetzelfde product.

Komt deze daadwerkelijk terug op de freak-site 1 november? Of anders de Crackling Thunderstorm? Heb wel oren naar een dergelijke cake. :D

Yes vanaf 1 november! :)

Ramon op de app hadden ze het nog over een oktober deal, komt deze nog voor de freaksite opent of hoeven we dit niet te verwachten

Ik hoop het wel, tijd voor actie in de webshop! Ik wacht voornamelijk op de freaksite net als ieder ander natuurlijk, maar een intressant tussendoortje is altijd fijn! Koopdrang begint aardig te komen!

Vuurwerkvrienden! We zitten alweer in de tweede helft van oktober en de opening van Vuurwerklandfreaks.nl komt dichterbij. Naast de uitverkoop welke nu nog loopt op www.vuurwerkland-steenbergen.nl hebben we zojuist 3 nieuwe producten als weekenddeal online gezet, je vindt deze via onderstaande link:

https://vuurwerkland-steenbergen.nl/categorie/pre-order-deals

Tevens staat er nu ook een mystery cake online. Welke het is houden we natuurlijk nog even geheim maar deze unieke cake welke je niet vaak voorbij ziet komen wil je zeker niet missen!

https://vuurwerkland-steenbergen.nl/categorie/mystery-box

Fijn weekend! :D

Nette acties hoor met een paar populaire producten. Steenbergen staat niet op mijn lijstje van vuurwerkwinkel maar voor anderen zijn dit nette acties

Hoppa. Zojuist besteld. 1x mortar kings, 1x mystery cake, 1x bulk pack thunder kings voor mijn zoon.

Hier ook diverse besteld waaronder een aantal mortar kings, code red en de mystery cake 2 maal.
Eerste keer mystery product voor mij, erg benieuwd naar! Wanneer word er bekend gemaakt hoe of wat en zijn er al wat hints haha

Welke cake het is word bekend gemaakt als het product uitverkocht is. Dus als nog effe 25 man die cake besteld weten we het!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan