[Freakactie 2019] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen er ook nog nieuwe Eurostar boxen in het assortiment? Ik ben wel geïnteresseerd in de Screaming Wizard!

In post 118 staat dat ze ontzettend druk zijn met de voorbereiding.

Ik verwacht ook nog een mailtje. Maar met een beetje geduld komt die vanzelf.
We horen ze vanzelf wel.:yes:

Tsja gemiste kans tot nu toe... ook hier slechte communicatie in tegenstelling tot voorgaande jaren. Hoop dat dat toch opgepakt word. Kom er al jaren en niet voor een paar tientjes ook... inmiddels al wat orders elders gedaan. Nja ook ik wacht nog ff af.

Als jullie nog op zoek zijn naar leuke uitbreidingen van het assortiment zou ik deze aanraden:
- Thunderbrick Lesli
- Whistle Banger Redwire
- Special #4 van Katan
- Salute Inferno van VuurwerkDiscount outlet
Of andere knalcakes of fluitcakes.
Ben benieuwd waarmee jullie dit jaar gaan komen.

Laatst bewerkt:
Heb zelf ook het 1 en ander gevraagd zoals de Transbomber XXL ( niet de champions edition ). Ramon verzameld nu even de karton aanvragen via email en beantwoord ze daar op. Dus niet via PM.

Heb zelf ook het 1 en ander gevraagd zoals de Transbomber XXL ( niet de champions edition ). Ramon verzameld nu even de karton aanvragen via email en beantwoord ze daar op. Dus niet via PM.

Klopt zo dat het voor hun ook overzichtelijk blijft. Ook komen er misschien weekend deals in oktober, en 1 nov zal de freak site online komen met de nieuwe collectie !

@vwlstb kunnen jullie de crackling chrystal in het assortiment nemen? Wat een dikke fontein is dat toch.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan