[Freakactie 2019] De Driesprong Vuurwerk Zoetermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb meerdere bestelling geplaats het jaar door.
Kunnen deze allemaal op 1 bon gezet worden??
Weet nog van vorige jaar dat er 3 mensen bezig waren met mij bestelling pakken

Ik heb meerdere bestelling geplaats het jaar door.
Kunnen deze allemaal op 1 bon gezet worden??
Weet nog van vorige jaar dat er 3 mensen bezig waren met mij bestelling pakken

Hi Westland!
Op 1 bon zetten wordt lastig. We kunnen ze wel samenvoegen en koppelen, dan moet dat dit jaar wat duidelijker worden zodat het in 1x geraapt kan worden.

20 freak actie.jpg

Heel dit weekend nog 20% korting op ons gehele assortiment!
Een kleine greep uit ons assortiment:
- Powerful 5 van 62.50 nu voor 50,-
- Supercell (500 grammer) van 17.99 nu voor 14.39,-
- Big Chill van 3.99 nu voor 3.19,-
- Gates of detonation van 229 nu voor 183.20
- Double Defence van 29.95 nu voor 23.96,-
- Special forces inferno stars van 49.95 nu voor 39.96,-
En nog veeeeelll meer!!
*De korting wordt automatisch verrekend in het winkelmandje

Verwijder die header even op de website, ik wilde gisteren een bestelling plaatsten en zag geen korting verschijnen, maar wel de header er van staan.

Hi Torr,
Thanks voor het aangeven. De korting stond oorspronkelijk tot 1-10 in het systeem maar we hebben de actie verlengd. De korting wordt nu dus gewoon weer berekend in je winkelmandje dus de header kan blijven staan :)

Hi Torr,
Thanks voor het aangeven. De korting stond oorspronkelijk tot 1-10 in het systeem maar we hebben de actie verlengd. De korting wordt nu dus gewoon weer berekend in je winkelmandje dus de header kan blijven staan :)

Helemaal top :thumbsup:

PS : Tot hoe lang is hij verlengd, dan kan ik nog even rustig verder kijken en enig idee wanneer jullie beeldmateriaal hebben van dat assortiment ?

Laatst bewerkt:
Helemaal top :thumbsup:

PS : Tot hoe lang is hij verlengd, dan kan ik nog even rustig verder kijken en enig idee wanneer jullie beeldmateriaal hebben van dat assortiment ?

Nog zeker de aankomende 2 weken.
Ik verwacht binnen die tijd ook het beeldmateriaal van dat assortiment te hebben!

Nog zeker de aankomende 2 weken.
Ik verwacht binnen die tijd ook het beeldmateriaal van dat assortiment te hebben!

Weer goed nieuws.

En anders trek je dat assortiment maar uit de bunker en stoken en filmen we die hap wel :angel:

Denk alleen dat jullie ze nog niet hebben staan.

komen er ondertussen nog updates op de site?

Er gaan komende tijd nog artikelen toegevoegd worden ja!
Echter kan ik nog niet beloven/garanderen wanneer dit exact gaat gebeuren.
Ik verwacht volgende week weer een 20tal artikelen toe te voegen.
De website gaat binnenkort in zijn geheel op de schop omdat we naar een heel nieuw systeem over gaan.

Weer goed nieuws.

En anders trek je dat assortiment maar uit de bunker en stoken en filmen we die hap wel :angel:

Denk alleen dat jullie ze nog niet hebben staan.

haha uit de bunker trekken is voor nu geen optie ;) Bunkers staan momenteel leeg.
Alles staat gereserveerd/opgeslagen elders ;)
Overigens komt er in december een leuke video online waarin we laten zien hoe het er bij ons in de bunkers aan toe gaat tijdens de verkoopdagen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan