[Freakactie 2019] De Driesprong Vuurwerk Zoetermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat klopt. Heb 1 bestelling om 8u en twee om zeven uur. Neem aan dat ik alle bestellingen om 7u mag ophalen.

Hoi FelleFlitsSuperKnal,
Uiteraard mag je alle bestellingen op hetzelfde tijdstip op komen halen.
In oktober/november zullen we alle bestellingen nog een keer gaan ordenen en jullie even persoonlijk benaderen. Hierbij krijgen jullie dan ook nog een nieuwe orderbevestiging.

Hoe vast is dit tijdstip? Rond dit tijdstip zit ik volgens mij in Haulerwijk dus dat ga ik niet redden.

Gisteren op de valreep nog een bestelling geplaatst.

@Driesprong: thanks voor de aankondiging van de prijsophoging! Daar kunnen winkeliers een voorbeeld aan nemen.

Laatst bewerkt:
Hoe vast is dit tijdstip? Rond dit tijdstip zit ik volgens mij in Haulerwijk dus dat ga ik niet redden.

Stuur ons voor de zekerheid even een privé berichtje met je ordernummer dan maak ik er even een aantekening van. In Oktober/ november hebben we met het kassa systeem de mogelijkheid om dit even te veranderen.

Ik zie dat ook de 2" big chill single shot in het assortiment is opgenomen. Kan niet wachten op hem te bestellen:yes:

De shop staat momenteel weer open!
Er zijn een 40tal artikelen toegevoegd in de shop welke te vinden zijn onder "toegevoegd September".
In de winkelwagen wordt automatisch een korting van 20% berekend over het totale bedrag!

Is de Extreme 1000 set hetzelfde als de Willow Time van Broekhoff. Product heeft namelijk het zelfde productnummer ?

De shop staat momenteel weer open!
Er zijn een 40tal artikelen toegevoegd in de shop welke te vinden zijn onder "toegevoegd September".
In de winkelwagen wordt automatisch een korting van 20% berekend over het totale bedrag!

Mooi assortiment! Zag een aantal uitloop artikelen / fonteinen van Broekhoff staan, is er ook een kans dat we nog zonnen zoals de 'Royal glitter wheel' of 'Hypnotica wheel' terug gaan zien in de shop?

Is de Extreme 1000 set hetzelfde als de Willow Time van Broekhoff. Product heeft namelijk het zelfde productnummer ?

Hoi Torr! Klopt, dit is in het verleden ook de willow time geweest. Altijd een goed gewaardeerd artikel welke nu scherper geprijsd is dan toen :)

Kan er nu ook een andere afhaaldag gekozen worden ?
Het afhaalblok staat nog steeds op dag 1 07.00-07.30 door de outlet spullen die onder op = op staan. Mocht je hier geen spullen van hebben of echt niet anders kunnen vermeld het even in opmerkingen zodat we je bestelling in november kunnen verzetten als het kassa systeem actief is:)

Mooi assortiment! Zag een aantal uitloop artikelen / fonteinen van Broekhoff staan, is er ook een kans dat we nog zonnen zoals de 'Royal glitter wheel' of 'Hypnotica wheel' terug gaan zien in de shop?
Hoi Bert! Ik vrees van niet. Mocht het toch zo zijn laten we het je even weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan