Zal opzich best nice zijn, aangezien het eerst een week eerder gepland was. Gewoon 1 dikke actie voor de personen welke er onverhoopt niet bij kunnen zijn, dit na de wisseling van data!
Dat dus, zou tof zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal opzich best nice zijn, aangezien het eerst een week eerder gepland was. Gewoon 1 dikke actie voor de personen welke er onverhoopt niet bij kunnen zijn, dit na de wisseling van data!
Zijn er nog wensen voor onze acties tijdens de freakmiddag aanstaande zondag?![]()
De W-Shape Dominator van Broekhoff lijkt ons uitermate geschikt. Wat jullie?
Ik zie dat ik niet kan inloggen op de gewone vernieuwde webshop van Bredavuurwerk, is dat de bedoeling? Als de freak website sluit, kan ik dan nog wel bij mijn bestelformulier? En kan ik ook bijbestellen via de reguliere webshop en op mijn afhaaltijd in de nacht ophalen?
Is de mail die begint met:De freaksite sluit. Je kunt dan inderdaad niet meer inloggen, maar je hebt een afhaalbewijs in mailbox dus daarmee kun je jouw gekochte vuurwerk afhalen. Volgend jaar draait de nieuwe freaksite ook op ons nieuwe systeem. Als je op de reguliere webshop een order plaatst kun je 'm afhalen met je freakbestelling. Hiervoor mag je een random blok selecteren.