[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mischien return of the Phoenix in de aanbieding gooien. 😜 Moet ik er nog een aantal van hebben.

Ik zie dat ik niet kan inloggen op de gewone vernieuwde webshop van Bredavuurwerk, is dat de bedoeling? Als de freak website sluit, kan ik dan nog wel bij mijn bestelformulier? En kan ik ook bijbestellen via de reguliere webshop en op mijn afhaaltijd in de nacht ophalen?

Ik zie dat ik niet kan inloggen op de gewone vernieuwde webshop van Bredavuurwerk, is dat de bedoeling? Als de freak website sluit, kan ik dan nog wel bij mijn bestelformulier? En kan ik ook bijbestellen via de reguliere webshop en op mijn afhaaltijd in de nacht ophalen?

De freaksite sluit. Je kunt dan inderdaad niet meer inloggen, maar je hebt een afhaalbewijs in mailbox dus daarmee kun je jouw gekochte vuurwerk afhalen. Volgend jaar draait de nieuwe freaksite ook op ons nieuwe systeem. Als je op de reguliere webshop een order plaatst kun je 'm afhalen met je freakbestelling. Hiervoor mag je een random blok selecteren.

Zal opzich best nice zijn, aangezien het eerst een week eerder gepland was. Gewoon 1 dikke actie voor de personen welke er onverhoopt niet bij kunnen zijn, dit na de wisseling van data!

De freakavond wordt gehouden dóór freaks vóór freaks. één van de medeorganisatoren was op 1 december gehinderd door persoonlijke redenen. Iets waar wij rekening mee houden. Wij vinden het jammer dat hierdoor sommigen niet kunnen, hiervoor onze excuses. Helaas kunnen we aanbiedingen niet online zetten. Dit mag ook niet van de leveranciers.

Veel plezier allemaal! Red het helaas niet om te komen.
Zou zeggen maak er een mooie middag van!

De freaksite sluit. Je kunt dan inderdaad niet meer inloggen, maar je hebt een afhaalbewijs in mailbox dus daarmee kun je jouw gekochte vuurwerk afhalen. Volgend jaar draait de nieuwe freaksite ook op ons nieuwe systeem. Als je op de reguliere webshop een order plaatst kun je 'm afhalen met je freakbestelling. Hiervoor mag je een random blok selecteren.
Is de mail die begint met:
Bedankt voor uw bestelling bij Bredavuurwerk.nl.
En daarbij
- afhaaladres
- afhaalinformatie

Is dat het afhaalbewijs?

Bedankt voor de leuke middag en de gastvrijheid! Goed om de “droge” bunkers te zien, scheelt weer drogen die laatste 2 dagen :)

Een prima dag gehad bij Bredavuurwerk! Gastvrij ontvangen, hele leuke goodies gekregen en samen met andere liefhebbers cat 1 getest. Je hebt vervelendere dagen! Bedankt mannen!

Jullie ook bedankt voor de gezellig middag! We hebben genoten, kruit gesnoven en natuurlijk veel over vuurwerk gesproken. Heerlijke voorpret hebben we gehad!

Kleine mededeling: Morgen is de laatste dag de freaksite is geopend, daarna gaat 'ie dicht en zijn er geen uitzonderingen meer mogelijk!

dank voor de freakactie team Bredavuurwerk! gisterenavond mn traditionele "slotbestelling" eruit gegooid. hopende dat ik me vandaag kan inhouden. Een succes de komende weken met de verkoop aan het gewone volk :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan