[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog wel op het lijstje staan: rumble to the jungle en 1.0 spinnerz to colorz.

Zeer mooie prijzen weer!
Ik hoop alleen nog dat de speciale valk boxen er ook nog op komen.

kan er tevens een kartonaanbieding voor de valk thunderkingcake komen?

Haha €2,00 voor een knalcake met 10 schoten. Jullie maken het wel heel mooi voor jezelf op deze manier. Ik wacht met smart op de andere producten van Valk! Daar zitten nog wel een paar interessante dingen tussen.

Heb zojuist ook mn eerste bestelling geplaatst bij Valk:)

Eerste keer bij deze winkel, ben benieuwd!

1x Mix it up 1,0"
1x Primal instinct
2 van die kleine knal bakstenen

Hè nou eens een vraag naar jullie
Wij kunnen tot een bepaald aantal artikelen / kruit / mm/ schots /enz laten maken
Wat zijn jullie ideeen hier over
Laat maar eens horen echte toppers zijn we naar op zoek
De aantallen zijn voor ons geen probleem
Mvg
Rene

De waaier met spinning tails uit de flash of the gods is erg dik. Net als de waaiers uit de event horizon en zero tolerance. De 3e cake uit de primal instinct is geweldige flowercrown bak

Hè nou eens een vraag naar jullie
Wij kunnen tot een bepaald aantal artikelen / kruit / mm/ schots /enz laten maken
Wat zijn jullie ideeen hier over
Laat maar eens horen echte toppers zijn we naar op zoek
De aantallen zijn voor ons geen probleem
Mvg
Rene

dan zou ik persoonlijk meer richting de kwaliteit en uitwerking gaan die Funke op de markt aan het brengen is... wat een top kwaliteit is dat zeg. Ik dacht dat lightyear pijlen top waren, zij brengen nog mooiere op de markt. En dan de boxen die men heeft, ook stuk voor stuk pareltjes. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen.

Verder zou het denk ik ook een goede zet zijn om met een eigen JUNK te komen, een dikke vette singleshot.

Of een Spinning UFO to TI-Salute die wel goed knalt.

Daarnaast een dikke cake met ghost effect, een melange van red ghost en andere kleuren.

Verbeter punt voor Valk zit hem in de TI salute cake 64, wat is die achteruit gegaan tov vorig jaar, ik had er nog twee van vorig jaar maar die ramde de 2017 er compleet finaal uit, daarnaast was de crackling ook verdwenen.

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan