[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag willen bestellen maar het enige ophaalmoment is tussen 6 en 8 op de 31e. Dat gaat hem voor mij helaas niet worden, denken jullie dat er nog wat mogelijk (via mail) is om een ophaal moment te regelen op 29e of 30e of is het simpelweg graag of niet?

Vorige jaren kon ik altijd nog mooi kiezen tussen alle ophaaldagen, lekker vroeg druk dit jaar haha

Heb vanmorgen ook nog een email gestuurd.. Ik wil ook nog een bestelling plaatsen maar moet de 29e al heen en ik weet niet of de bestellingen automatisch samengevoegd worden.. Ik wacht het nog wel eventjes af en anders eventjes bellen misschien ;)

Heb vanmorgen ook nog een email gestuurd.. Ik wil ook nog een bestelling plaatsen maar moet de 29e al heen en ik weet niet of de bestellingen automatisch samengevoegd worden.. Ik wacht het nog wel eventjes af en anders eventjes bellen misschien ;)

Wat ik begreep is dat het wel mogelijk is verschillende bestellingen te combineren. Dus als jij de 29ste al hebt besteld kunnen ze je bestelling van de 31ste daaraan toevoegen. Het is echter niet mogelijk om de afhaaldag van je bestelling te wijzigen als je geen bestelling hebt staan op een ander moment.
Althans dat is wat ik dacht te begrijpen van Valk aan de telefoon, ik had namelijk eenzelfde vraag. Als je het zeker wilt weten even bellen of mailen met Valk. Kan me voorstellen dat ze niet onbeperkt kunnen schuiven ivm opslag dus beter even zeker stellen.

Misschien is het een idee voor valk om gewoon met accounts te gaan werken. een ieder die al besteld heeft kan dan gewoon zijn overige bestellingen toevoegen aan zijn eerste bestelling.
Scheelt valk ook een hoop telefoon/mail verkeer lijkt me.

Misschien is het een idee voor valk om gewoon met accounts te gaan werken. een ieder die al besteld heeft kan dan gewoon zijn overige bestellingen toevoegen aan zijn eerste bestelling.
Scheelt valk ook een hoop telefoon/mail verkeer lijkt me.

Zoals bijvoorbeeld bij Haokan. Daar worden vervolg bestellingen automatisch aan je eerste bestelling gekoppeld. Werkt op zich ideaal (mits er niet te veel klanten in hetzelfde blok worden ingedeeld :wink:).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan