[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan, maarja als je de tsunamibox en de valk professional 80 hebt besteld, word je hier niet blij van. Ik vraag me af of je alsnog het product mag ruilen voor iets anders?

Ik begrijp 't 'ja maar' gezeur hier maar niet.

Als je niet zeker weet wat je gaat bestellen, dan neem je dat risico op de koop toe. Je maakt een afweging of je 't risico waard vind met de kosten/productomschrijving op dat moment. Er zijn genoeg omlabellingen en zeker winkel-labels zijn vaak een simpele omlabeling van een ander product (waar overigens niets mis mee is). Lijkt mij dat die koop gewoon staat as-is.

Lijkt mij overigens een prima deal en ben blij dat ik ze beide (of eigenlijk de box dus twee keer) heb ;)

Als je niet zeker weet wat je gaat bestellen, dan neem je dat risico op de koop toe. Je maakt een afweging of je 't risico waard vind met de kosten/productomschrijving op dat moment. Er zijn genoeg omlabellingen en zeker winkel-labels zijn vaak een simpele omlabeling van een ander product (waar overigens niets mis mee is). Lijkt mij dat die koop gewoon staat as-is.

Lijkt mij overigens een prima deal en ben blij dat ik ze beide (of eigenlijk de box dus twee keer) heb ;)

Kan hier maar een woord zeggen, amen.

Dat kan, maarja als je de tsunamibox en de valk professional 80 hebt besteld, word je hier niet blij van. Ik vraag me af of je alsnog het product mag ruilen voor iets anders?

vreemd, je besteld iets waar je achter staat, en als je het niet weet dan blijft het een gok... dan moet je achteraf niet gaan klagen en of zeuren.

Wat word de prijs van het power assortiment via de gewone site? als deze daar al verkocht gaat worden?
Kan ik even plannen hoe ik me budget kan uitgeven haha

Wat word de prijs van het power assortiment via de gewone site? als deze daar al verkocht gaat worden?
Kan ik even plannen hoe ik me budget kan uitgeven haha

Als ik het goed heb worden deze 75 euro, ze hadden een winactie waar je de prijs moest raden voor de 'normale' Valk Vuurwerkwinkel. De winnaar zei toen 75 euro.

Ik ben het eens met je wat betreft het risico, maar als je iets bestelt dan ga je er niet van uit dat het exact dezelfde product is wat je al besteld hebt. Dat is meer wat ik er mee bedoel, je gaat er min of meer van uit dat je een ander product hebt, met dus een andere opbouw en andere uitwerkingen.

power assortiment gaat op onze normale site € 85.00 kosten.
Hier krijg je geen spijt van transbomber kwaliteit .

Tot nu toe was het vgm bij valk zo dat alles meetelde voor gratis vuurwerk maar laat reva daar maar uitsluitsel over geven hehe.

Tot nu toe was het vgm bij valk zo dat alles meetelde voor gratis vuurwerk maar laat reva daar maar uitsluitsel over geven hehe.
Heeft ie een pagina of 2 geleden al aangegeven. Alle losse orders van perdoos worden opgeteld, zolang de gratis-actie geldt. Webshop telt ook nu nog steeds gratis vw mee zie ik.

Heeft ie een pagina of 2 geleden al aangegeven. Alle losse orders van perdoos worden opgeteld, zolang de gratis-actie geldt. Webshop telt ook nu nog steeds gratis vw mee zie ik.

Ja, maar je leest niet goed wat er voor mij allemaal is gezegd en waarop ik reageer. Dit betrof een vraag over valk-vuurwerk.nl

Het is van tevoren door Valk duidelijk aangegeven dat deze actie tot 1 november zou lopen.
Daarnaast hanteren ze nog altijd aantrekkelijke prijzen.
Ik weet, vragen mag altijd maar wees in dit geval blij met wat ze je al bieden en vraag niet direct om een volgende actie.

Het is van tevoren door Valk duidelijk aangegeven dat deze actie tot 1 november zou lopen.
Daarnaast hanteren ze nog altijd aantrekkelijke prijzen.
Ik weet, vragen mag altijd maar wees in dit geval blij met wat ze je al bieden en vraag niet direct om een volgende actie.

Excuses, ben het volledig met je eens, het stopte voor mij/ons alleen net op het verkeerde moment.
(Ik had een mooi aanbod bij fam./vrienden onder de neus geschoven, moest alleen net te lang wachten op hun akkoord.) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan