[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een bedreigingen hier zeg. Ik zeg alleen maar dat een product als de golden illusion ergens anders bijvoorbeeld goedkoper te verkrijgen is, dan via de vuurwerkmania site. Doe er lekker mee wat je wilt, maar een keuze tussen €104,- via mania of nog geen €80,- bij een andere winkel bij bijvoorbeeld vuurwerk Breda (ook toevallig Brabant....), dan weet ik wel waar ik die ga halen...

Hij kost hier in Hilvarenbeek €85.

Martin ik begrijp je punt niet zo eelijk gezegd. De actie van vuurwekmania staat toch los van de freaksites van andere webshops. Ja de ene website verkoopt een artikel goedkoper dan de ander. Ik bestel straks o.a. De double Demolition met de actie van 25% korting. Een prima prijs! Ik ben blij met al die luxe acties waaruit ik kan kiezen. Kortom als je het niet bevalt, dan koop je het lekker niet toch. Benieuwd naar de nieuwe aanbiedingen komende weken:D

Wat een bedreigingen hier zeg. Ik zeg alleen maar dat een product als de golden illusion ergens anders bijvoorbeeld goedkoper te verkrijgen is, dan via de vuurwerkmania site.

Bedreigingen?

Het gaat er alleen om dat je het wel normaal en tactisch opschrijft, MuurwerkMania bepaalt dat de actie 25% is van de voorverkoopprijs en ja, die is heel fors. Maar de toon die sommigen aanslaan nodigt een winkelier/importeur niet echt uit voor nieuwe acties!

Daarnaast is het nu september en geen januari meer, hoe eerder in het jaar hoed goedkoper.

Een aantal berichten verwijderd hier. Iedereen mag zijn eigen mening hebben en ook uitspreken, maar door blijven gaan en met modder gooien heeft niemand wat aan. Laten we het hier wel gezellig maken.

SPOILER ALERT!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ik heb alle 11 de woorden gevonden denk ik, maar ik kom er nog niet uit. 122 shots en 1900 gram, klopt dit?

Mystery VCB.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan