[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
De serenity, winternight, crown mix, snowstorm bestaande artikelen waren heel goed.

Van de nieuwe producten was de dragon box 2 en 3, polaris (pareltje), Noiz, Mega willow, de single shots, maar eigenlijk was het meest van de producten zeer goed, de color carnival viel me tegen maar dat is persoonlijk. Na de vakantie zullen we is keuzes gaan maken.

Color Carnival viel mij ook iets wat tegen.
Van Marchel begreep ik dat ze nog contact hebben met China omtrent het tempo van deze box.
Deze mag iets sneller wat mij betreft.

Toch heerlijk om zo'n mailtje te krijgen met een gratis cake! Nogmaals enorm bedankt en ik ben heel erg benieuwd welke we gaan krijgen, keep up the good work VCB :thumbsup:

al iets meer bekend over welke producten er van mania nog meer op de site komen ?

en komt de platium box van pangu ook nog op de site?

Laatst bewerkt:
al iets meer bekend over welke producten er van mania nog meer op de site komen ?

en komt de platium box van pangu ook nog op de site?

Vanavond hebben wij om de tafel gezeten met Mania.
Er gaan zeker nog andere producten van Mania op de site komen.
Alleen nu nog tijd vinden om dit te doen.

Welke producten zou je er graag al op willen zien?
Ga ik er even naar kijken.

- Platinum Box van Pangu ga ik navragen.

1AFC1ED9-781D-488C-AB7A-BE01F144A4DA.png

Ook wij doen weer mee!
Onderstaand info vanuit vuurwerkmania.

Freak-actie Opening Vuurwerkmania-webshop 2018

YES!! Onze webshop is klaar en om dat te vieren trappen we ook deze keer af met onze dikste actie van het jaar: de Vuurwerkmania Freak-actie!!

Freak-actie? Yep, speciaal voor jou als Freak want we gaan namelijk ook nu nog niet aan de rest van de wereld vertellen dat we open zijn. Voordat we dat wel doen vragen wij jou om een kleine week lang met ons mee te kijken op de webshop en eventuele bugjes, hikjes, enz. samen op te sporen.

Niet alleen hebben we weer dikke vette nieuwe artikelen en lekkere aanbiedingen, we hebben ook wat technische verbeteringen doorgevoerd. Zo is alles nu Responsive waardoor je op jouw smartphone of tablet nog beter de webshop kunt gebruiken. Ook hebben we een Bestel Snel-functie gemaakt waarmee je heel handig alleen maar per artikel hoeft aan te geven welke je wil hebben en het aantal daarvan. Het systeem stopt dan alle artikelen in 1x in jouw Winkelwagen. Bekijk alles snel op onze webshop!

En als je dan toch op onze webshop bent kun je net zo makkelijk meteen een bestelling plaatsen en natuurlijk belonen we je daar dan ook nu weer rijkelijk voor! Je krijgt namelijk tijdens die week 25% korting van ons kado op jouw af te rekenen bestelbedrag. Op alles!! De enige voorwaarde is dat je tenminste EUR 75,00 afrekent.

Hoe werkt het?
1. Ga naar https://www.vuurwerkmania.nl/hilvarenbeek
2. Vul je Winkelwagen met de artikelen die je wil hebben
3. Ga via de Winkelwagen naar Afrekenen en maak een Account aan
4. Vul de volgende kortingscode in: FREAK25
5. Controleer je gegevens en kies een Afhaaldag en -tijd
6. Reken af
7. Aftellen tot Oud & Nieuw…

Je hebt dus een kleine week lang de tijd om jouw boodschappenlijstje klaar te maken en te profiteren van deze actie. De code is namelijk tot a.s. woensdag 19-09 12.00 uur geldig. En let op: natuurlijk komen er nog zat Vuurwerkmania-acties, maar een hogere korting dan deze gaat er dit jaar niet komen...

Mocht je een bugje tegenkomen omschrijf deze dan hieronder en wij pakken het z.s.m. op. Geen foutjes gevonden? No worries, ook dan krijg jij als Freak toch gewoon die donders lekkere korting!!

PS: ennuh mondje dicht want deze actie is dus alleen voor de Freaks... (knipoog). ENJOY!!

Hahaha 25% korting? Sorry maar ik pas effe. Voorbeeldje, de golden illusion 100 shots. €139,-???? Haal ik daar 25% vanaf, mag ik nog €104,- afrekenen.... Deze is op andere freaksites al voor €80,- a €90,- te bestellen....

Hahaha 25% korting? Sorry maar ik pas effe. Voorbeeldje, de golden illusion 100 shots. €139,-???? Haal ik daar 25% vanaf, mag ik nog €104,- afrekenen.... Deze is op andere freaksites al voor €80,- a €90,- te bestellen....

Sorry maar er mag wel met wat meer dankbaarheid worden gesproken richting deze actie. Wees blij dat, onder andere deze winkel, acties speciaal voor ons als freaks mogelijk maakt. En ja misschien is dit voorbeeld ergens anders goedkoper, maar volgens mij is niet bij iedere winkel de marge/inkoopprijs even hoog.

Dan bestel je toch niet, Martin. Ik zie een winkelier die zijn best doet voor de leden hier.

@Fireworkfanatic. Betaal jij dan maar meer, ga ik wel naar de concurrent. Dan heb ik mijn benzine kosten er ook weer uit....

@Ronn0. Deze winkelier heeft gewoon een prijs-afspraak gemaakt met vuurwerkmania. Andere winkels hebben andere prijsafspraken of rest voorraad van vorig jaar. Ik denk wel twee keer na, voor ik bestel.

@Fireworkfanatic. Betaal jij dan maar meer, ga ik wel naar de concurrent. Dan heb ik mijn benzine kosten er ook weer uit....

Achja, ik moet toch al ruim 100 km rijden om bij deze winkel te komen, en ga er wel heen. En waarom? Omdat ik het waardeer dat ze voor onder andere mij speciaal deze acties mogelijk maken. Ook het contact met Vuurwerkcentrum Brabant is erg fijn, dus voor de moeite die ze voor mij doen, verdienen zij ook wat terug toch? Voor wat hoort wat :wink:

@Ronn0. Deze winkelier heeft gewoon een prijs-afspraak gemaakt met vuurwerkmania. Andere winkels hebben andere prijsafspraken of rest voorraad van vorig jaar. Ik denk wel twee keer na, voor ik bestel.

ik leg het je even uit:

Via de Vuurwerkmania site heeft iedereen dezelfde prijs. De link die ik je net stuur is de site van de winkelier zelf met zijn prijs. Net als bij concurrenten.

Laatst bewerkt door een moderator:
als je de prijs niet goed vind ga dan ergens anders heen waar jij wilt ben je vrij in . maar hier gaat om vuurwerkcentrumbrabant en niet om jou wat jij er van vind

de service en het contact hier is gewoon perfect dat is mij wel wat waard . liever dan goedkoop denken te kopen en dan bij afhaal horen dat je product er niet is

de service en het contact hier is gewoon perfect dat is mij wel wat waard . liever dan goedkoop denken te kopen en dan bij afhaal horen dat je product er niet is

Ook dat, maar bij een verschil van een 15 euro voor een box direct te beginnen met ''ik pas even'' is ook niet echt gezellig.

Ga dan gewoon naar de concurrent en post verder niks. Al die mensen die bij freakacties nog mekkeren en het beter weten begin ik ietwat zat te worden.

We zijn wel ontopic, maar wat gezelliger kan toch wel?

Wat een bedreigingen hier zeg. Ik zeg alleen maar dat een product als de golden illusion ergens anders bijvoorbeeld goedkoper te verkrijgen is, dan via de vuurwerkmania site. Doe er lekker mee wat je wilt, maar een keuze tussen €104,- via mania of nog geen €80,- bij een andere winkel bij bijvoorbeeld vuurwerk Breda (ook toevallig Brabant....), dan weet ik wel waar ik die ga halen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan