Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sorry maar ik zal wel een zeurpiet zijn...
Dit staat al op het forum. Daarnaast heeft dit helemaal niets met jullie te maken oftewel iedere winkelier die afneemt bij Evolution (en dat zijn er nogal wat op het forum hier) kan dit plaatsen maar daar schieten we niets mee op. Laat dit lekker in het topic over de demo of plaats eigen foto's wat het wel interessant kan maken.
Wat maakt het uit? Ik heb de fotos nog niet gezien en volg dit topic met belangstelling en kan de foto"s waarderen. Toevallig is pascal bij de demo, laat hem toch lekker zijn enthousiastme delen.
Lekker boeiend, toch leuk dat een winkelier zo enthousiast is?
En is er al iets bekend over de winnaars van de gratis Cake, voor de eerste 10 bestellers?![]()
Helemaal mee eens,,
Zeer mooie actie!!
Geldt dit ook voor de bestelling die al gedaan zijn, inclusief bestellingen die nog komen gaan bij jullie?
Ik zit namelijk met de bestelling die ik al gedaan heb net niet over die €200,- wat betreft EVO.
Wel met andere merken.
Nu wil ik toch binnenkort nog die Dragon Box 1 nog bij jullie bestellen.
Krijg ik dan die Coco Blue ook mee?
En is er al iets bekend over de winnaars van de gratis Cake, voor de eerste 10 bestellers?
Ook de vraag als ik onder de 50 kilo bestel bij jullie en ik kom met 1 auto maar met 2 personen, krijg ik mijn betaalde producten toch gewoon mee?![]()
Ook benieuwd naar![]()
En hoe was de demo gisteren? Nog aanraders?
De prijswinnaars zijn bekend en zullen een mail krijgen.
Deze actie is dan ook nu verlopen.
De gratis cake is op jullie afhaalbon geschreven die in ons bezit is.
Welke cake het is zien jullie bij het ophalen
In verband met het AVG zullen wij de winnaars een mail sturen en kunnen wij dit hier niet op het forum bekend maken.
Natuurlijk vinden wij het leuk als de winnaars in dit topic laten weten dat ze de prijswinnaars zijn maar dat is aan hen.
Dan wacht ik de e-mail even af haha. Wanneer ongeveer?