[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeker mooie actie
van mij mag er ook z,n actie van wolff komen , met een paar oude bekende

dit jaar weer top voor elkaar mannen van vcb

panter , concerto rosso ,tree some , temple of stone , sniper ,
ik weet dat de laatste twee er al even uit zijn misschien staan er nog een paar verstopt in de bunker :wink:

De panter van Wolff, al enkele jaren niet meer in de collectie gehad, en kennen we de Sniper nog, met dat mooie goud. Scorpione inmiddels aangeschaft, kort maar krachtige cake, ben benieuwd hoe die zal zijn in mijn goud project.

Net hier besteld. Staat zo'n mooie prijzen op dat ik uiteraard ver over budget ben gegaan :)

Even een waarschuwing voor mede pyro's: Bestel snel! Producten gaan ernorm snel op deze site. (Had de heavy legend 25 in m'n winkelmand staan, waren er nog 4 beschikbaar met toevoegen, wil ik afrekenen, zijn ze uitverkocht)

Laatst bewerkt:
Bij VuurwerkCentrumBrabant voor €3.95 p/pakje

EDIT: Sorryz, verkeerde forum. Weet btw nog niet hoe ik dit moet verwijderen sinds ik nieuw ben hier

Laatst bewerkt:
Deze week voor het eerst hier een bestelling gedaan. Erg scherpe prijzen! Had de garden party 1 en Brazilian box net op tijd gekocht zie ik nu :)

Net hier besteld. Staat zo'n mooie prijzen op dat ik uiteraard ver over budget ben gegaan :)

Even een waarschuwing voor mede pyro's: Bestel snel! Producten gaan ernorm snel op deze site. (Had de heavy legend 25 in m'n winkelmand staan, waren er nog 2 beschikbaar met toevoegen, wil ik afrekenen, zijn ze uitverkocht)

zijn er nog 4 beschikbaar...

Dat idee hebben wij zeker :D
In dit topic staat ergens een kruiswoordpuzzel met meerdere hints omtrent deze actie.
Zoek maar eens terug. Ben benieuwd of je in de richting komt. :wink:

Jazeker weet ik wel in welke richting ik moet zoeken, maar.. het duurt mij veel te lang, zou nu toch wel eens willen weten wat het voor een doos is. Potver... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan