[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
We konden er niet uitkomen totdat Rafque met een nieuwe box van Evo kwam haha!

En oja, ik heb net toch maar de Mega 6 assorted en eccentric shots besteld bij jullie, kon het niet laten door de goede prijs en communicatie :thumbsup:

Er zijn meerdere mogelijkheden maar deze van Rafque is in ieder geval goed bedacht.

Heel goed, fireworkfanatic :thumbup: en dank je wel voor de bestelling en het compliment.
Fijn dat jullie dat ook waarderen. We blijven ons best doen. :wink:

Array ( [0] => 22P02 [1] => 7 [2] => ERROR: invalid input syntax for integer: "" )

Notice: Undefined variable: message_text in /content/vuurwerkcloud.nl/shop/application/layouts/detonator/header.phtml on line 9

Search for product 

Logo

 Verlanglijst

0

€ 0

500
System Error!
Home
File /content/vuurwerkcloud.nl/shop/classes/class.vc.database.php

Line: 230

Backtrace

#0 /content/vuurwerkcloud.nl/shop/application/lib/productdiscount.class.php(639): vwc\Database->query('SELECT pd.* ,p....', Array) #1 /content/vuurwerkcloud.nl/shop/application/lib/discountshop.class.php(331): vwc\ProductDiscount::calculateQtyFreeXForY('', 1, 0, 1) #2 /content/vuurwerkcloud.nl/shop/application/lib/discountshop.class.php(88): vwc\DiscountShop::processXForY(Array, 1) #3 /content/vuurwerkcloud.nl/shop/application/lib/cart.class.php(829): vwc\DiscountShop::calculateDiscountShop(Array, Array, 0, 'cartDropdown') #4 /content/vuurwerkcloud.nl/shop/application/modules/controllers/index/indexcontroller.php(92): vwc\Cart::showCartDropDown() #5 [internal function]: vwc\indexController->index() #6 /content/vuurwerkcloud.nl/shop/application/models/frontcontroller.php(113): ReflectionMethod->invoke(Object(vwc\indexController)) #7 /content/vuurwerkcloud.nl/shop/index.php(185): vwc\FrontController->route() #8 {main}

,

Mail :
IBAN :
KvK :
BTW nr :

Openingstijden

Informatie
Vuurwerk Kopen
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacy & Disclaimer

Social Media

Veilig Betalen

© 2018 VuurwerkCloud B.V.. All Rights Reserved. Powered by VuurwerkCloud.

Notice: Undefined variable: googlemapsjs in /content/vuurwerkcloud.nl/shop/application/layouts/detonator/footer.phtml on line 7

Laptop. Heb alle coockies verwijderd maar blijf dezelfde foutmelding krijgen. Kon er vanochtend eerst wel op. nu niet meer

Dank je wel in ieder geval voor het doorgeven.
Ik ga er mee aan de slag. Hopelijk is het probleem snel verholpen.
Ik meld het hier weer als alles het weer zou moeten doen.

Dat is eerder mijn vrouw :handsup:

Klikte op een link in het goedkope pijlentopic en toen was het kassa. Daarvoor had ik geen problemen. Kijk vanavond thuis nog wel even.

Dat is eerder mijn vrouw :handsup:

Klikte op een link in het goedkope pijlentopic en toen was het kassa. Daarvoor had ik geen problemen. Kijk vanavond thuis nog wel even.

Dan weet ik wat je probleem is :-) Want daar zaten rare tekens in volgens mij. De Rocket boom?

Ik vermoed dat je deze daarna ook hebt toegevoegd aan je winkelwagen.

Om het op te lossen voor Madmax (en andere met de foutmelding)
1. Verwijder nog een een keer alle cookies
Chrome:
a. Rechtermuisknop "Inspecteren" (snelkoppeling verschilt anders per PC/Mac
b. Klik op application in het menu
c. Klik op het driehoekje links naast Cookies (linker kant)
d. klik met je rechtermuisknop op 'https://www.vuurwerkcentrumbrabant.nl' en Druk op "Clear".
e. ga niet terug naar de pagina van rocket-boom maar klik hier

Stap A:
Schermafbeelding 2018-09-19 om 11.07.30.jpg

Stap B:
Schermafbeelding 2018-09-19 om 11.07.39.jpg

Stap D:
Schermafbeelding 2018-09-19 om 11.07.46.jpg
Aan vuurwerkcentrum om door te geven aan de beheerder:
1. Ga naar deze pagina Klik hier
2. Klik op bestellen

Laatst bewerkt:
Status