Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Project met Insane, helaas ging de laatste niet aan en moest ik deze zelf nog aansteken, de laatste Insane klapte ging wel tegelijk in V shape zoals je kan horen aan de reacties, haha, blijft een top cake.
Demo Orthen Vuurwerk Den Bosch 2017, was een ellende om er te komen vanuit Tilburg waren net op tijd voor de finale, daarna werd de demo los geschoten.
De laatste schoten van mijn lucky 19 project, helaas heeft mijn neef te laat gefilmd maar de finale staat er nog op, beeld kwaliteit is niet zuiver maar je krijgt een impressie.
De kleine man op de voorgrond aan het genieten van al het moois om hem heen, hier wat sfeer beelden die gemaakt zijn, tussen door krijg je de Kylin en scorpione te zien.
Mooie beelden hout, bedankt voor het delen. Vind vooral het 3de filmpje erg gaaf, mooi om de kleine man te zien genieten en de sfeer op dat filmpje is flink aanwezig.