[Freakactie 2018] VUURWERKBUNKER.NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Assortiment update: de Hong Kong (Pangu) is uitverkocht!

Van de Mount Lu hebben we de laatste stuks online staan voor €10.- per stuk.

Klopt het dat je elke keer een minimum bestelling van 40 euro moet plaatsen? Wil wat kleine toevoegingen doen en heb al voor meer dan 40 euro besteld, echter als ik wil bestellen geeft die aan dat het minimum bestelbedrag niet is bereikt?

Klopt het dat je elke keer een minimum bestelling van 40 euro moet plaatsen? Wil wat kleine toevoegingen doen en heb al voor meer dan 40 euro besteld, echter als ik wil bestellen geeft die aan dat het minimum bestelbedrag niet is bereikt?

Hoi DDfirework, dat klopt er geldt een minimum bestelbedrag van €40.-. Maar als je al een bestelling hebt staan hoeft dat uiteraard niet, alleen dit konden we niet meer inbouwen in de site. Stuur me even een mailtje (robin@vuurwerkbunker) of een PM en we regelen het alsnog :)

Hoi DDfirework, dat klopt er geldt een minimum bestelbedrag van €40.-. Maar als je al een bestelling hebt staan hoeft dat uiteraard niet, alleen dit konden we niet meer inbouwen in de site. Stuur me even een mailtje (robin@vuurwerkbunker) of een PM en we regelen het alsnog :)

Ow okee, vandaar. Volgende week salaris, dan bestel ik het laatste deel (meer dan 40 euro), dus dan voeg ik het productje wat ik zojuist wou bestellen wel alsnog toe! In ieder geval bedankt voor de moeite!:thumbup:

Laatst bewerkt:
Assortiment update:de Odin's Feast, Uberblitz en Verrücktblitz zijn uitverkocht!

Eind van de week zullen we nog een aantal artikelen waarvan de laatste stuks nu online staan tegen een scherpe prijs aanbieden!

Assortiment update:

Beste liefhebbers,

Van de volgende artikelen staan de laatste stuks online voor een extra scherpe prijs:
- Golden Leopard (Lesli: omlabeling Golden Kicks) van €24.99 nu €14.99
- December Doom (nieuw toegevoegd Lesli: omlabeling Pamela) van €34.99 nu €23.-
- Mount Lu van €22.95 voor €10.- (de allerlaatste stuks van Vuurwerkbunker.nl)
- Silver Salute van €23.95 voor slechts €15.-

Ook geldt voor de volgende artikelen OP = OP:
- Cadeau 3 (Marijn) van €49.95 voor €25.-
- Spinning Blue (Broekhoff, de oude) van €29.95 voor €12.50
- Extrastellar (Broekhoff, voor de pijlen fans) van €42.50 voor €25.-

Vergeet ook de nieuw toegevoegde cake van Wolff, de Blow Out, niet te checken, voor deze geldt dit jaar ook OP=OP.

Volgende week vrijdag komt er ook nog een leuke Black Friday actie online!

Assortiment update: de Sunbeam 3 en 4 van Evolution zijn uitverkocht.

Verder gaan morgen om 09.00 onze BLACK FRIDAY acties online! Deze zijn te bestellen tot zaterdag 09.00.

Dat ging inderdaad om de normale site, maar op de forum webshop hebben we ook nog een aantal artikelen extra afgeprijsd, bijvoorbeeld:

Bunker Blaster van 100.- voor 80.-
Double Revolt van 299.- voor 150.-

Check de categorie 'BLACK FRIDAY' op de speciaal voor jullie ingerichte webshop voor alle aanbiedingen, deze zijn vanaf nu 24 uur geldig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan